Fler

Fantasy / Novellák (1274 katt) Mia
  2015.10.28.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2015/12 számában.

Felriadtam. Szinte izzottam a feszültségtől. Halkan lélegezve kémleltem a környezetemet. Nem engedhetek meg magamnak ilyen mély alvást, most mégis teljesen kikapcsoltak az érzékelőim. Lassan emelkedtem fel a sarokból, ahová éjszakára bevackoltam magam. Ellenőriztem a késeket, a fegyvert. Mindenem megvolt. Még váratott magára a pirkadat, mikor kiléptem a ház alacsony ablakán. A hámladozó falak még mindig a nappali hőséget okádták. Élelmet kell keresnem, gyorsan, mielőtt a nap feljön. AZOK viszont még ébren vannak, éhesek. A nappal elől nekik is menekülniük kell. Két heves szívdobbanással öntötte el a tudatomat az álmom. Nem, ez most nem veheti el a figyelmem. Hiába préseltem össze az ajkaimat, koncentrálva a következő fedezékre, ahová átosonhatok, úgy mart belém az álom, mintha ki sem léptem volna a képei közül.

Számolni sem tudom, hány holdciklussal ezelőtt láttam Rielt. Furcsa lelkiismeret-furdalással haladtam tovább a napégette famaradványok között. Nem akartam kiszambázni a külvárosból, mégis lehet, hogy a centrum környékén hamarabb ráakadnék fogadott testvéremre. Tartottam a betondzsungeltől, de azt is tudtam, hogy ő nem. Túl hangosra sikeredett a sóhaj, ahogy az álombéli szeretkezésünk végighömpölygött az elmémen.

AZOK persze meghallották. Töredékmásodpercen belül volt a képemben az első. Sárkányalomnyi dühvel félfordulatból vágtam el a torkát. A mozdulat fél térden ért véget, úgyhogy a következőt lágyékon szúrtam. Futás. Halkan, puhán, akár a macskák. Be kell mennem a központba. Ott kell lennie valahol. Nem beszélek neki az álomról, nem akarom látni a szemén a zavart, amit én is érzek. AZ oldalról rohant belém, falhoz csapott a lendülete. Egyetlen végtaggal markolta át a nyakamat, a másikkal a falat kaparta a fülem mellett. Hányingerem lett a rettenetesen büdös pofájától. Riel biztos rittyentett volna valami frappáns végszót, akkor is, ha AZ nem érti. Én kezdetnek rüsztön rúgtam, teljesen feleslegesen. Kezdtem kifogyni a levegőből. Rohadt életbe, most komolyan ezzel a szaggal az orromban távozom a létből..?

Előző oldal Mia