Beteg emberek

Horror / Novellák (1431 katt) nemethhedi
  2013.06.15.

A mai nap is bejöttem a kórházba, egyre többször teszem ezt meg. Látogatóba jövök. Éppen indultam volna, de ki kellett mennem a mosdóba, egy kislány is ott volt, az anyjára várt. Azt hittem, keresztbe van téve a keze, de ahogy közelebb értem, láttam, hogy csonka.

"Szegény, biztos rossz lehet neki, mindenki furcsán néz rá"

Indultam haza, és a folyosón láttam, hogy egy hullát visznek, de még a lefedés után is látszott a fiatalsága.

"Lehet, hogy baleset érte"

Az utamban volt egy játszótér is. Elmebetegeknek épített volt. Nyomorult életet kaptak a sorstól...

"Oxigénhiány a születésnél, megpecsételte őket egy életre"

Egyre rosszabbul éreztem magamat. Sajnos ez még nem volt elég, egy mentő állt az út szélén, egy erősen vérző beteget láttak el.

"Remélem, meggyógyul..."

De ez még nem volt minden, törött lábú ember ment el a házunk előtt. Lehet, hogy valaki ezt egyszerűen el tudja viselni, de én túl érzékeny voltam már ehhez, miért mindent ma? Elájultam. Amikor felébredtem, véreztem, a karom megcsonkult, kezdtem elveszíteni a józan eszemet, amikor éreztem, hogy szép lassan leáll a szívem.

- Miért én? Semmit sem tettem! - fakadtam ki utolsó leheletemmel.

Egy világos szobába kerültem, valami emberszerű lény odajött hozzám, kezembe adott egy papírt: "Ítélkezés 2/3"

- Ez mit akar jelenteni?
- Gyere velem!
Elvezetett egy ajtóhoz, azon egy táblával ez állt: "Ítélkezés 2/3"
- Menj be!

Bezártak. Addig gondolkoztam, helytelen lett volna, amiket gondoltam? Miért baj, ha sajnálom őket? Vagy...Talán az a hiba, hogy megkülönböztettem őket? Biztosan. Az ajtóhoz mentem.

- Rájöttem mi a baj!
A lény visszajött és megkérdezte, mi.
- Másnak találtam őket, de ez nem igaz! Ők is csak emberek!
- Helyes a válasz, de mivel ezt tetted, csak a pokolra juthatsz!
- Mi? De hát miért?
- A szabály az szabály, a pokolra jutsz!

Fényvillanás, és egy nagyon forró, vöröses helyen találtam magam. Azóta tengetem napjaimat a pokol tüzén, egy nap talán visszatérek...

Előző oldal nemethhedi
Vélemények a műről (eddig 2 db)