Zombi vagy élőhalott? - A kezdetek

Horror / Novellák (1369 katt) nemethhedi
  2013.06.18.

Volt egy reggel, amikor nagyon nehezen akartam felkelni, Annával nagyon régóta a zombi-apokalipszis történésein gondolkodtunk. Minden reggel megvolt ez a filózás, de most nagyon belemerültem a részletekbe. Igen, 12 évesen a katasztrófákon törjük a fejünket. Külön tervek, térképek birtokában vagyunk.

- Hédi! - hallottam anyám kiabálását a konyhából. - Nem hétvége van! Keljél fel!

Nem volt mit tenni, nem feküdhetek és gondolkodhatok egész nap. Megágyaztam, felöltöztem… stb. Felkaptam a táskámat és elköszöntem, majd elindultam otthonról. Fél óra múlva meg is érkeztem a suliba.

- Csá minenkinek! - köszöntem az osztálynak, mire egy halk moraj volt a válasz.
- Helló, találtál valamit a neten?
- Semmi extrát, csak jóslatot. 2014, 2050.
- 2020. Az érettségink éve.
- Remek, egyre több jóslat, egyre bizonytalanabb helyzet...
- Mi van, ha bejön?Tényleg fertőzés lesz?

Ilyen gondolkodásokkal teltek el napok, hetek, hónapok, aztán évek. Eljött az érettségink ideje. Mindkettőnk átment. A ballagáson boldogan beszélgettünk. Ám Anna egyszer csak elkezdett remegni.

- Hé! Mi a bajod?
- N-Nézd, mi van a bunkernél! - mutatott az említett hely felé.(A bunker egy fedett hely, fákkal, bokrokkal körülvéve.)

Valami zöld izé mászott elő.

- Laura, odanézz! Bejött a 2020-as jóslat!

Laura keménynek mutatja magát, de igazából nagyon érzékeny. Felsikoltott, kitört a káosz. Mindenki megrémült, amikor meglátták a teremtényt.

Folyt. köv.

A következő részben rátalálunk a biztos helyre, és átéljük az első betörést.

Előző oldal nemethhedi