Nihilmester: Hátralévő idő: 123 nap (2006)

A jövő útjai / Nihilmester (1460 katt) Rohadék
  2010.09.21.

Arra döbbentem rá, már nem félek az utcától éjszaka, vagy olyanok közelében lenni, akik bánthatnak, nyugodtan megyek, amerre akarok, úgy, ahogy akarok, olyan ruhában, amilyenben, és tessék kössenek bele. Kiosztom én mindet. Utána dumálhatnak a hátam mögött, köpök rá.

Miért nem jön egy rohadt szkinhed, vagy egy seggfej cigány, vagy hasonló kötekedős részeg barom, oszt szúr le egyből a francba? Nem kéne foglalkoznom vele többet, hogy meghalok-e, mikor halok meg. Egész életem azzal telt, hogy kerestem a megoldást; most már keresse mást, nekem azonnal kell. Sült galamb, ha tecik, de nekem így a jó, és kész.

Minek emésszem magam, mikor a világ alapból emészt? Minek legyek karját vagdosó mazochista, nagy élet-halál elméletekkel, mikor az utcán akár súlyosabban is megsérülhetek? Inkább bosszantok mindenkit, mint én bosszankodjam, jókat kajálok, és élvezem az életet, hagyom a bunkókat abban a hitben, hogy senki vagyok.

Öljetek meg! Ne aggódjatok, nem jutok a pokolba, ahova való lennék, ha volna, de nincs. Nyírjatok ki, mert asszem beszari leszek, hogy én tegyem meg. Végezzetek velem, mielőtt még kárt teszek valakiben, tettleg vagy lelkileg tiprom a földbe. Se gazdag nem vagyok, se pap.

Előző oldal Rohadék