A gondolat ereje

Külvilág / Közélet (1653 katt) bel corma
  2012.05.01.

Örök érvényű bölcsesség - olyannyira, hogy időnként már közhelyként hat - az, hogy az univerzumban egyfajta egyensúly uralkodik, és cselekedeteink bizony visszahatnak ránk. Ez a "hatás-ellenhatás" törvénye a fizika száraz nyelvén. Ennél persze jóval többről van szó, ám az üzenet ettől még ugyanaz marad: Amit mi teszünk másokkal, ugyanazt kapjuk vissza a környezetünktől valamilyen formában.

Nos, ha ez igaz, akkor - ezen logika alapján legalábbis - az emberek maguk alakítják a sorsukat. A helyzet azonban ennél egy picit bonyolultabb! Nemcsak tetteinknek, hanem kimondott szavainknak, sőt... gondolatainknak is teremtő ereje van! Ha például sokat gondolunk valakire haraggal, vagy gyűlölettel, akkor az illető megkapja ezt a negatív energiát, ami persze - az egyensúly törvénye alapján - majd ránk is hatással lesz. Viszont ez fordítva is igaz! A szeretet energiája is ugyanígy működik azzal a különbséggel, hogy ezzel pozitív irányba alakítjuk mások, és közvetve a saját sorsunkat is.

Végül egy érdekesség... Állítólag mérhető az az idő, amíg megfogan egy gondolat! Ezoterikus szakemberek szerint 8 másodperc kell ahhoz, hogy egy gondolat manifesztálódjon. Mit tehetünk tehát egy hirtelen felindulásból született negatív gondolattal? Ezen időintervallumon belül törölhetjük. Ha viszont 8 másodpercig szeretettel gondolunk valakire, akkor az illető általunk pozitív energiában részesül! Boldogság tölt majd el minket, és - ami talán még ennél is fontosabb - ezáltal másokat is boldoggá teszünk!

Előző oldal bel corma
Vélemények a műről (eddig 3 db)