Riport LAZY G-vel, alias Baranyi Péter színművésszel (2008)

Külvilág / Interjúk (1750 katt) Rohadék
  2010.09.18.

- Hova tetted a félmilliárd értékű heroint az aranyjános utcai rablásból?
- Szétosztottam boldognak-boldogtalannak - felelte LAZY G. - Könnyen jött, könnyen ment.

- Elsősorban színész vagyok nem színművész. Erre 30 évesen jöttem rá - osztotta meg gondolatait velem a lusta gengszter. - Az én életfilozófiám, hogy mindenkinek megvan a maga helye. Így vagyunk kitalálva mindig elvont voltam, (csendes) olvastam.
- Mit jelent neked TITUS CASSIUS? (Lazy G öccse)
- Ő belőlem egy darab, bár sok mindenről nem beszélgetünk soha. Titusz egy rendkívül intelligens ember, köztünk eszmei kapcsolat van.
- Mi a véleményed a izéről?
- Az a helyzet - folytatta lézi dzsí -, hogy magyarország szar. Elértéktelenedés. 3 napos sztárok. Nincsenek a helyükön az igazi értékek. Aki értékes, az nem hangoskodik. Nekem még volt szerencsém a Lear Királyban a leghatalmasabbakkal játszani egy színpadon. Én voltam a francia király, KÁLLAI FERENC volt Gloszter, SINKOVITS IMRE volt Kent, és BESSENYEI FERENC maga Lear király. Mégse döngetem ezzel a mellkasom.

- Tehát?
- Hogyan lehetne változtatni?
- Kérdeztem.
- Csak rettenetesen nagy változtatásokkal. Ha akkora hatalmam lenne, megszüntetném a mai kultusz köré épített dolgokat bezárni. Sinkovits, ha most kezdene, lenyomnák. Csonkapici, Alföldi, Stohl, ezeknek álll a világ, rossz értelembe ezt a garnitúrát, ahogy van, elhajtanám a picsába. Felpakolnám a motyóm, és elmennék egy dzsippel. A piramisokhoz.

- Hová?
- Bírom a hőséget, 40 fok jöhet. Az arab kultúra, relytéj, csapda, sikátorok, ez mindig is vonzott.
- Állandóan utazgac. Veszprém, Eger, Miskolc, Békéscsaba, stb.
- Meghalnék ha egy városban kellene élnem. Akkor érzem jól magam, ha utazom.

- Mitől félsz? a legjobban?
- A szeretteim elvesztésétől. Nekem a család a minden.

- Mi a célod?
- Halálomig a színpadon. Nem szoktam unatkozni. Ápolom a "Kertet". A pénz elköltéséhez intelligencia kell. Elszórni nemcucc, azt egy utolsó tahó is meg tudja csinálni.
- Nagy lófaszt. Véres késsel szétdarabolt testrészek mellet vannak az ukrán fegyverek.
- 100 km-en belül nincs még egy olyan öreg reppelő mint te. Megtennéd hogy a kedvemért nyomod egy kicsit?
- Jó, de akkor szájjal dobolj nekem egy ütemet.

- Itt vagyunk a belváros közepén, 10.000 tömeg, 100.000 ember.
- Beszartál?

- Na jó bum bum pf...
- Aha, aha, ja, lézi dzsí, meg a trükkös feliks nyomja, aha...
3 viszki, 3 spangli
ezt a bankot fel kell nyomni
kell a pénz, zseton nulla,
lehúzott egy ukrán kurva
egész éjjel nem aludtaaaam
hatvanezret eltapsoltam
kurvák és a játékterem
mind a kettő sötét verem
mocskos vagyok mint a szinva
keres engem három banda
ha megtalálnak nekem annyi
de ecer úgyis meg kell halni
yo, háhháá.

- Yee, közi, ez hamisítatlan.

Előző oldal Rohadék