Új világunk / világtalanságunk (2008)

Külvilág / Közélet (1515 katt) Rohadék
  2010.08.26.

Nincsenek értékek már, a pénz a lényeg, a hovatartozás. Gazdagon bárki seggébe beleélvezhec, még anyádéba, apádéba, és bárkiébe a világon. Csórón meg bazd meg magadat.

A magyar himnusz nacionalista, a szózat bunkóvá nevel.

Nincs szerelem, csak hosszú kapcsolat, ami általában nem is barátság. isten nincs, miért higgyünk csak álmokban, regényekben, filmekben felbukkanó szerelemben, emberségben. A hívők világtalannak tartják az ateistákat, miközben szünet nélkül isznak, cigiznek, sőt, füveznek, és azt hazudják teljes meggyőződéssel, ez nem baj. Az istenben való hit nem ad emberséget, valódi értékek felismerését, sem toleranciát; nem támogacabad művészeteket, hanem eltiporja a szabadon gondolkodókat. Hittel bilincsben élők, előre meghatározott gondolkodású, a világegyetemről mindent tudni képzelő emberek fikáznak, alacsonyítanak olyan embereket, akik bátrak eldobni a konvenciókat, előre megírt, bizonyítatlan igazságokat.

Szabadnak mondják magukat a legnagyobb foglyok. Ítélkezni tudnak, észérvekkel meggyőzni képtelenek. Az egyik pillanatban istennel jönnek, a másikban beledobálják a pénzüket a játékgépbe, az aznapi 30. szál cigijükre gyújtanak, és állandóan azt hazudják, ez nem rossz. Másra terelik a szót, magukról nincs rossz véleményük, vagy ha van, nem tesznek ellene semmit, és még azt is elvárják, hogy elfogadjuk, hogy ők különbek. Szar alakok. Senkik, valaki-hittel. Bárkivel kicserélhetőek, hétköznapi idióták. A szavuk soxor semmit nem ér, mert már másnap mexegik. Prédikáló, társadalmilag haszontalan emberek, illetve inkább póráz nélküli kutyák, a kutyák tulajdonságaival. Világtalannak tartják azokat, akik mernek a választás mellett dönteni, miszerint egy ateista dönthet úgy, ahogy akar, csinálhat magával, amit akar, de egy hívő nem. Elfogadják a bilincset, hogy nem lehet másképp, mint isten által minden, és azt hiszik, nincs bilincs rajtuk. A hívők a valódi vakok, mert nem néznek a saját csuklójukra. Ezzel beigazolódott, hogy aki szabadon gondolkodik, elitélnivaló a szemükben, mert nem fél az igazságtól, és nem kész tényeket fogad el, nem elé rakott ételt eszik, hanem maga főzi azt - erre csaxabad ember képes, hívő soha.

Az ateistáxarhatnak az egész dizni-mesére, és ez bosszantja őket, mert ők nem tehetnek ilyesmit, és irigyek rájuk, ezért akarnak igába hajtani mindenkit, hogy ne kelljen azt érezni, vannak tőlük értelmesebb, különb, erősebb lelkületűek. Ecer már sikerült, lett ecép középkorunk. Elég is volt!!! Érdekes módon még nem hallottam globális ateista szervezetről mely valamivel manipulálni próbál (feszület, vagy hasonló), ez is igazolja, az ateistát még az sem érdekli, van-e hívő, nem akarja meggyőzni, mert a szabad ember nem fél attól, hogy gyengeségét elnyomják, ha nincsenek elegen. Az ateista talán magányos, de a hívő még ezen felül ostorozza magát, mint egy mazochista faszkalap. Mert a szabad gondolkodás azt is jelenti, hogy ha akarsz, hihec istenben, de ez a te dolgod, olyannyira, hogy nincs jogod ezzel mást traktálni. isten létét semmi sem bizonyítja, amit csellel, trükkel egy ember, vagy embercsoport ne tudna reprodukálni.

Az emberiség elsődleges célja nem hit és reménysugarak keresése, hanem revolúcionális cselekvés - mindenki a környezetéért igenis felelős, hocebbé, jobbá tegye. Ezen sorok írójának feladata (többek között), hogy ezt a környezete tudomására hozza, mint szószóló, aki azért olvas és bővíti szókincsét, hogy ezt elősegítse. Ez az oka az írásom milyenségének, arculatának, a mai korhoz igazodva - sőt, túlhaladva (ld. hiperprimitivizmus) figyelmet minél inkább felhívóan kifejtse.

Persze más dolog, hogy minél jobban megismered az ember VALÓDI természetét, annál nyilvánvalóbb, hogy lehetetlenre vállalkozol... lásd első mondat... Ne csak a pofád járjon, mutasd meg, ha nincs így!! De így van, hamar el fogod te felejteni ezt az írást, amit csak azért olvastál, mert unatkozol...

Előző oldal Rohadék
Vélemények a műről (eddig 5 db)