A+ A A-

A fantasy regény hivatalos weboldala és webáruház

Egy hely a neten azok számára, akik szeretnek elmerülni a fantázia világában, kedvelik a betűmágiát, és nem ijednek meg a sárkányszárnyak surrogásától, az éjjeli erdőben felhangzó titokzatos morranásoktól, vagy épp az éles kardpengék csengés-bongásától...


Üdv Néked!

A Viharpárduc című fantasy regény hivatalos honlapján tartózkodsz.

Miért jó ez Neked?

  • Ha szereted a fantasy történeteket, akkor azért.
  • Ha nem szereted, de van olyan ismerősöd, aki igen, akkor azért - ajánld neki!
  • Ha életedben nem vettél még fantasy könyvet a kezedbe, akkor azért - itt az alkalom, hogy megismerkedj eggyel.
  • Ha ki nem állhatod a fantasy regényeket, akkor azért - lehet puffogni a Vendégkönyvben. Legfeljebb töröljük a bejegyzéseket... ;)
  • Ha szeretnéd elütni az időt valamivel, akkor azért - próbáld ki a játékot!

Miért jó ez nekünk?

  • Mert mi szeretjük a fantasy könyveket, különösen ezt a darabot.
  • Mert még jobban szeretjük a fantasy regény olvasókat. :)
  • Mert ha az első kötettel kapcsolatban pozitív visszajelzések érkeznek, akkor a szerző gyorsabban készül el a következővel... Amelyről el sem tudjuk képzelni, miről fog szólni, mivel mi már ismerjük az első rész végét.

Számos információt, érdekességet találsz az oldalon, melyek alig várják, hogy felfedezd őket. Szerencse Veled!

Egy kis kedvcsináló videó :)