Több mint egy családi kalandozás - vélemények

Ugrás a műre


SzaGe
Felhasználó
2022.03.15 08:25
243 vélemény
Én is írtam a filmről pár bekezdést, bemásolom ide, ha nem gond. Több vélemény többet lát :-)

Ryan Reynolds-ot tehetséges színésznek tartom, ám mostanában nincs különösebben nehéz dolga, hiszen szinte ugyanazt a karaktert kell játszania a filmjeiben. Vagy nagyon kis módosításokkal, hogy hozzáigazítsák az adott történethez. Így, aki alapból kedveli a színész marháskodásait, annak teljesen mindegy, hogy milyen filmben fog szerepleni. Nekem egy kicsit kezd unalmassá válni ez a poénkodós és univerzális karakter, de ez csak egyéni vélemény.

Ryan úr legújabb filmje, az Adam-Project se veszi túlságosan komolyan magát. Főképp, hogy időutazásos viszontagságokról szól a film, ami nagyon érdekes műfaj, de sajnos a lényegi részeket legtöbbször átugorják a készítők. Ez végett több összeférhetetlen, magyarázatra szoruló, elvarratlan dolgokat hagyott számomra maga után. Az akció jeleneteket drámai klisékkel szakítják meg , ami miatt a néző egy idő után tengeri beteggé válhat. Én legalább is furcsán éreztem magam miattuk. Ráadásul a motivációk kidolgozatlansága lerítt a képernyőkről. Nem akarok most példákkal dobálózni, mert akkor "spoilerszagú" lenyomatot hagyok magam után. Már többször éreztem azt, hogyha egy efféle film ennyi kérdést vet fel, akkor talán jobb lett volna sorozatban kibontani minden egyes apró részletét, és akkor talán átjön maximálisan a készítők elképzelése. Az Adam- Project ilyen alkotás: elszórakoztat, de mégis űrt hagy(ott) maga után, ami azért valahol érdekelné az embert, mégsem kapja meg a információs adagját. Sajnos ezek miatt egy középszerű munka lett, amit érdemes megnézni, de nem szabad komolyan venni, mert az Adam-Project a nézőt se veszi komolyan. Egyik ismerősöm szerint ez egy tipikus Netflix-es produkció, amiben most egyet kell értsek vele.

A történetben Adam visszarepül az időben 12 éves saját magához, és összefognak, hogy megmentsék a jövőt, ami folyamatosan üldözi őket.

A film végül is szórakoztató scifi, érdemes megnézni, de áttörő élményt senki se várjon tőle.

Előző oldal