Kibaszott nagy művész - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2021.08.17 20:37
666 vélemény
Igazából Xen ihlette, amikor leírta, hogy hogyan járt, amikor zenélt. A szakértőknek tetszett ugyan, de másféle stílust javallottak neki, ami eladható, meg sablon, meg ilyesmi… amihez kedve volt, azt inkább mégse kéne erőltetni. Aztán eszembe jutott, hogy én is jártam már hasonló módon csak az írás kapcsán. Kaptam pl. olyan tanácsot, hogy ne írjak humorosat, vagy ilyet, vagy olyat, amit szeretnék, stb. Végül rájöttem arra, hogy valószínűleg minden művészeti ágazatban ugyanez lehet a helyzet. Festészet, szobrászat, építészet, öntészet, stb. Ennyi volt az ötlet története. Egyébként köszi, Bro, neked is jó alkotó munkát! :-)
SzaGe
Felhasználó
2021.08.17 20:16
243 vélemény
Nekem is nagyon bejön, csak nem látok Norton fejébe, hogy mi áll a vers háttérben. De a szürke ötven árnyalata itt is megvan, szóval bele lehet képzelni minden aktuális cumit, amit az országban lehet tapasztalni. Hajrá, Bro! Csak így tovább! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2021.08.17 16:57
280 vélemény
Mint azt már Discordon is kifejtettem, ez egy remek vers, velős mondani valóval, és a Xen által megzenésített változatát akár rádióban is el tudnám képzelni, ha azokban nem pont ezek a kibaszott nagy művészek tespednének. :-)
Xenothep
Felhasználó
2021.08.16 08:47
266 vélemény
Elfogultságot jelentek be, nem szólhatok hozzá érdemben, de nagyon örülök neki, hogy kikerült az oldalra.

Előző oldal