Ki lesz majd? I. - vélemények

Ugrás a műre


Józsa Bence
Felhasználó
2023.08.17 22:20
150 vélemény
Kedves Norton! Köszönöm az újragondolt változatot, a velejáró besegítő munkálatokat. Ki lesz majd? III. címen jelent meg, a verseim között.

Tisztelettel: Józsa Bence

Ui.: Nem használok írói/költői álnevet, Seth helyett a valódi nevemen találsz meg.
Többek között szoktak Beninek vagy Benjinek becézni. :-)
Józsa Bence
Felhasználó
2020.06.06 13:06
150 vélemény
Okézsoké! :-)

Seth
Norton
Felhasználó
2020.06.05 20:59
666 vélemény
Köszönöm, örülök, ha tetszett. Mint mondtam az elején, ez a te versed. A te gondolataid és érzéseid. Én csak az alakján formáltam, úgyhogy elég az „újragondolt változat”, vagy ilyesmi. :-)
Józsa Bence
Felhasználó
2020.06.05 20:37
150 vélemény
Többször elolvastam, tetszik. Változtatás nélkül beküldöm a publishernek, szeretnéd, hogy zárójelben ott legyen, hogy Norton-féle változat stb..vagy elég úgy hogy zárójelbe újragondolt változat? Mert az eredetit is meg akarom tartani és kellene megkülönböztető jelzés.

Üdv: Seth
Józsa Bence
Felhasználó
2020.05.31 15:29
150 vélemény
Első olvasásra megtetszett, még párszor majd újra olvasom, megírom róla a véleményt, és akkor eldöntöm, hogy megjelenjen-e. Ha az ember később is újra olvassa bölcsebb véleményt tud alkotni. :-) Köszönöm a lehetőséget én is! :-)
Norton
Felhasználó
2020.05.31 15:12
666 vélemény
Köszönöm szépen, megtiszteltél vele! Ami azt illeti, már dolgoztam rajta egy kicsit. Én valójában "privátba" gondoltam elküldeni az email címedre, de ha így is jó, akkor bemásolom ide az én verziómat.

Igyekeztem betartani a 12 szótagból álló sorokat. Remélem, hogy tetszeni fog neked, de ha nem, akkor sincs semmi baj! Akkor már mehet is a "kukába".

Egy jó versnél nem mindig a "szabályosabb" az élvezhetőbb, ráadásul én nem szoktam romantikus verseket írni, de a tiéd valamiért megtetszett.

Nekem inkább a "Sudár faszál", a "Ha én víziló lehetnék", meg ilyenek mennek inkább. Én még ezen a szinten vagyok, és nem fogok megharagudni érte, ha nem tetszik majd neked az én verzióm.




Ki lesz majd?


Sötét éjbe kiáltok, s konok csönd felel!
Lesz majd - aki, mint Fényre vágyó virágot -
Vihartól tépázott homokból fölemel?

Ki lesz majd, ki szerelmesen játszik velem?
S pillantása szemem hártyáit átszövi,
Ki a szavaimat hallgatja szüntelen…

Kivel lesz közös a párnám és takaróm?
Kinek pihen a keze a kezemben majd,
Cirógatást vágyón, szerelmet akarón?

Ki lesz, ki az utamat végigköveti,
Vagy felhevülten a jövetelem várja?
Kinek senki más, csak én lehetek párja…

Ki megmozgat majd eget, földet és követ,
S ha kérem, az óhajomat lesi, várja…
Ahogy én várom Őt, csillag-tűzben állva!

Sötét éjbe kiáltok, s konok csönd felel!
Lesz majd - aki mindent sodró őserővel -
Fagytól kemény Földről, Égi Létbe emel?

Vége

Józsa Bence
Felhasználó
2020.05.31 14:06
150 vélemény
Sziasztok!

Köszönöm a véleményeket. Örülök, hogy tetszik! Norton lehet róla szó, a variációt esetleg tedd majd be ide fórumra és egyeztetünk mi maradjon, mi kuka, email-be is küldheted, ami az adatlapomon szerepel is: boraf84@gmail.com. Bár, ha ideküldöd az talán jobb, akkor író és/vagy költő cimborák akkor egyből látják az újat.

Üdvözlettel: Seth
n13
Felhasználó
2020.05.31 12:30
252 vélemény
Szép vers tetszik, Nagy László verseire emlékeztet :-)
Xenothep
Felhasználó
2020.05.31 00:12
266 vélemény
Norton

Bocs, hogy beledumálok, csak jelezni akartam, hogy tök érdekes: tegnap az egyik novelládat olvasva jutott eszembe egy nagyon hasonló ötlet. Majd nyitok neki egy fórumtémát asszem.
Norton
Felhasználó
2020.05.30 07:32
666 vélemény
Köszönöm, hogy felhívtad erre a versre a figyelmemet, kedves Seth! Nekem ez nagyon tetszik, bár ebbe is bele tudnék kötni, ami nem baj, mert nekem is rengeteg olyan versem van, amit ha átírnék, Ida a haját tépné, mert így is sok alkotás vár, amit ki kell raknia.

Viszont, bevallom neked, hogy engem ez a mű "megfogott" ezért szívesen hozzátennék, kicsit szabályosabbra venném, vagy ilyesmi.

Abba aztán Te is „beleköthetnél”, vagy írhatnál hozzá, ha akarsz. Lehetne ez egy „közös” vers, ami persze nem lenne igaz, mert attól ez még ez a Te műved maradna.

Megtisztelnél vele, ha beleegyeznél. Ha pedig nem tetszene Neked az én verzióm, akkor az menne a kukába. Mit szólsz az ötlethez?
:-)
Józsa Bence
Felhasználó
2020.03.07 11:40
150 vélemény
Szia Ida!

Mindkettőt szerettem volna,ha közzé teszitek. A zárójelezés nem volt egyértelmű. 'Ki lesz majd? I.', 'Ki lesz majd? II.', így érthetőbb. Gondolom megjegyzésként értelmezted, én arra, gondoltam, hogy a zárójeles részt az új vers címe alá írni. Az új változatot raktad ki, de sokkal jobb mint az első változat, szóval nem is baj, hogy csak ez került fel, nem kell a másik. Köszönöm, hogy jeleztél! :-)

Szép napot: Bence
Ida
Admin
2020.03.06 21:10
1328 vélemény
Találtam egy másik változatot is a beküldött írások között. A jó verziót raktam ki az oldalra?

Előző oldal