Együtt, míg a halál el nem választ - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2020.02.09 16:05
666 vélemény
Egyáltalán nem szenvedtem, sőt jól szórakoztam, amíg írtam az ötleteket. Az ilyesmi nálam humor, bár néha még én is nehezen értem. Ne vedd magadra, és vedd be a kapszuláidat nyugodtan!:-D
SzaGe
Felhasználó
2020.02.09 14:05
243 vélemény
Ajjaj. Akkor nem veszem be a kapszulákat. Se a kéket, se a pirosat. És nem érdekel milyen mély a nyúl ürege! Meghagyom Alice-nak a kíváncsiságával együtt. Maximum nyakig leásom magam, hiszen mégiscsak miattam szenved a szerző :-D

Üdv SzaGe!
Norton
Felhasználó
2020.02.09 10:54
666 vélemény
Teljesen igazad van, ezt nem ártott volna megindokolnom, ezért utólag ugyan, de megpróbálkozom vele.

Vajon miért volt a házaspár az „özvegycsinálón”? Erre több lehetőség is van.

1: Keresték az új három forintost. 2: Már eleve ott laktak, mint külföldre szakadt hazánk fiai, és csak Elemér bácsit akarták meglátogatni, aki a folyó túloldalán lakott. 3: Krokodilrajongó természettudósok voltak. 4: A tízedik házassági évfordulójukat akarták megünnepelni egy egzotikus országban, mert még nem jöttek rá arra, hogy meghalni itthon is lehet.

De az olvasói fantázia minden bizonnyal újabb variációkra képes. Az érdekes ötletbeküldők között értékes ajándékokat sorsolok ki.

A harmadik helyezett nyer egy engedélyt, ami feljogosítja arra, hogy ingyen menjen át a piroson három hónapig!

A második nyer egy „hülye vagyok, üssetek” táblát, bónuszként pedig egy álomutazást az egzotikus Csernobilba, a „szellemvárosba” ahol három hónapot tölthet el ingyen, és garantáltan nem fogják zavarni, így rendesen kipihenheti magát.

Az első helyezet pedig egy krokodiletetéssel egybekötött élményfürdőt nyer, ahol zöld sapkában lesznek a krokodilok, kékben pedig a szerencsés nyertes.

Remélem, hogy csábító nyereményeim élénkítik a játékos kedvet.

Várom a kreatív ötleteket!

:-D
SzaGe
Felhasználó
2020.02.09 07:04
243 vélemény
Helló!

Nekem tetszett, bár egy apró mondat, vagy utalás jól jött volna, miért is voltak az "özvegycsináló" vízében. Ha eljut ide egy házaspár, annak nyomós oka van. Ezzel végeredményben megadtad az olvasói fantázia kitöltésének a lehetőségét. Jó is az :-)

Üdv SzaGe!

Norton
Felhasználó
2020.02.08 05:47
666 vélemény
A házaspár is szétcsúszhatott kissé, de a krokodilok biztosan sírtak a boldogságtól. Ezt a jelenséget már nem csak David Attenborough, hanem más kutatók is megerősítették.

https://index.hu/tudomany/til/2015/12/18/miert_sir_a_krokodil_eves_kozben/

Ida
Admin
2020.02.07 23:51
1326 vélemény
...lehet, hogy kicsit szét vagyok csúszva, de elgondolkoztam azon, hogy milyen szép és boldog történet lenne ez, ha a krokodilok szemszögéből írtad volna meg...:roll:

Előző oldal