A sárkány kedvese I. - vélemények

Ugrás a műre


B.J. Schmudla
Felhasználó
2016.05.22 22:56
13 vélemény
Szia!
Köszönöm, hogy elolvashattam az írásod.
Azt mindenképp érdemes megfogadnod, amit Ida írt, de én azért hozzátennék még pár biztatónak szánt, pozitív dolgot.
Először is azt, hogy szeretem a meséket, és te mesélsz. Úgy, ahogy azt régen tették. Persze használsz kliséket (mindenki használ, hisz ez ennek a műfajnak a velejárója), de nem a manapság unalomig ismételt, agyon-darkolt, lakodalmas fantasyn nevelkedett korosztály képeit ismételgeted, hanem olyasmiket is elkapsz - talán nem is szándékosan - amik ennek a műfajnak a romlatlan gyökereit adták. Ez nekem hatalmas pozitívum.
Mindezek mellett igen, muszáj átolvasni, olvasni, tanulni is az írást és a történetvezetést. De a sok tudás ellenére sosem szabad elfelejteni mesélni, ha fantasyt akarsz írni.
Ida
Admin
2016.05.22 10:21
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Elolvastam a novelládat, és pár dologra szeretném felhívni a figyelmedet:

1. Ha kész a szöveg, érdemes eltenni pár napra, és később, friss szemmel újra átolvasni. Nagyon sok hiba maradt benne, amit ezzel a módszerrel ki lehet szűrni. Pl. sok mondat végéről hiányzott az írásjel, kisbetűvel kezdődtek a mondatok, elgépelések...stb.

2. Egy fogadó, amiben hetekig nem száll meg senki, az nem képes fenntartni önmagát, és éhenhal a fogadós.:-)

Előző oldal