151 - vélemények

Ugrás a műre


Ebenezer
Felhasználó
2016.03.14 18:17
192 vélemény
Ez nagyon jó, grat! Mindig is tudtam, hogy veszélyes fülhallgatóval zenét hallgatni tömegközlekedési eszközön :lol:

Ez a mondat azért egy picit bántott: "Amikor végre odaért a megállóhelyhez, csak némán meredt maga elé, akár egy zombi." Írhattad volna, hogy élőhalott, a "zombi" szó stílusában nem passzol ide, pláne, hogy később többször is használod a szörnyekre. Az is egy picit kicsit "mókás", hogy: "akinek a vállán egy barna bőr női táska fityegett". Nem hittem volna, hogy egy nő vállán női táska fityeg... :-) A leíró részek nagyon élvezetesek a sztoriban, de ezek kilógnak :-)

Részben egyetértek Idával, nekem sem világos, ki kiabálta a végállomást (nyilván a sofőr, csak ez kimaradt a mondatból). A Metalopharm kérdésben nem foglalok állást, az is lehet, hogy egy másik busszal akart továbbutazni innen a saját munkahelyére. (De kétség kívül furcsa viselkedés - talán túl álmos volt és benézte :roll: )

De ez csak szőrszálhasogatás a részemről, mégegyszer gratula!
Ida
Admin
2016.03.13 19:44
1328 vélemény
Ezek szerint nem csak a vonatok veszélyesek.:-)

Van pár apróság:

- Végállomás! – kiáltotta a jármű légterébe szaftos, gurgulázó hangon.

Ebben a mondatban ki az alany? Ez is a hangszóróóból jön?

A főszereplő a Metalopharmnál dolgozik? Ha nem, miért szállt fel egy olyan buszra, ami nem viszi el a munkahelyéhez?

Előző oldal