Terminator Genisys - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2015.08.08 01:29
1326 vélemény
Kedves Norbert!

Egy korábbi levelezésünk során már részletesen megbeszéltük, hogy pontosan mi is az oka annak, hogy a művek nem kerülnek ki gyorsan az oldalra. Kérlek, próbáld meg felidézni!

Ahogyan Xenothep is említette, az oldal egy teljesen nonprofit kezdeményezés. Mind a négyen minden más mellett a szabadidőnkből áldozunk rá egy kicsit, mert szeretjük csinálni. Szabadidő viszont csak igen korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre.

Ha van 5 percem, akkor gyorsan kikerül 1-2 vers. Ha már akad fél órám, akkor 2-3 rövidebb írás, vagy egy hosszabb novella. Ha pedig rám borul a nyári befőttek eltevése, a mosogatás, munkahelyi túlórák, festés, takarítás...stb., akkor aznap nincs frissítés.

Ha valaki becsönget hozzám, és vállalja helyettem a mosatlanhegy eltakarítását, a kerítésfestést, vagy az éppen aktuális tennivalót, akkor abban a pillanatban leülök a gép elé, és azonnal kirakom az írásait. A többiektől viszont türelmet kérek...

Nagyon szeretem ezt a közösséget, de az én energiáim is végesek... Bár úgy gondolom, hogy a munka, a család és egyebek mellett alkotó embereknek ezt az érzést nem kell különösebben magyarázni...:roll:
Xenothep
Felhasználó
2015.08.07 15:36
266 vélemény
Mivel nem privátban írt az adminok elérhetőségeire, így veszem a bátorságot, hogy nyilvánosan válaszoljak, bár nem vagyok admin, csak egy alkotó, aki évek óta tagja ennek a közösségnek.

Úgy tudom, a Lidércfény non profit vállalkozás, ahová amatőr művészek küldhetik be alkotásaikat, oda-vissza ingyenes, senki nem kap pénzt azért, hogy megjelennek itt az írások. Leginkább Ida felelős a megjelenésért, aki az Impresszumban leírtak szerint foglalkozik a művekkel. Hangsúlyozom, hogy ezért senki nem fizet egy fillért sem, így nem érzem jogosnak, hogy időről időre felszólal valaki, és számon kéri, miért is nem jelennek meg az ő művei napokig, hetekig, sőt akár egy hónapos késés is előfordulhat. Ha az oldal üzemeltetésével kapcsolatos cikkelyekben talált olyat, amiben le vannak írva részletesen az "együttműködés feltételei" ami alapján az enyhén cinikusan megfogalmazott hozzászólása íródott, úgy kérem, mutassa meg, hol van ez.

Nem szeretném, ha okoskodásnak venné a hozzászólásomat, elvégre nem tudom, mire utal az első mondatában "sok kért, és várt művem" megfogalmazás alatt. Amennyiben privát beszélgetésben megegyezett a szerkesztőséggel, (tehát valóban kértek öntől írásokat, sőt még a megjelentetés ütemében is megegyeztek) úgy az elnézését kérem, amiért beleszólok, és természetesen tekintse tárgytalannak válaszomat.

Tisztelettel:
- Xenothep -
B.N.Lovecraft
Felhasználó
2015.08.07 14:06
1 vélemény
Érdeklődnék a hallgatag Adminok felől, hogy sok kért és várt bemenő művem miért is nem jelenik meg immáron második hete az oldalon? A planetáriumos például már így is többet késett mint kellene, és így az együttműködés feltételei nem teljesen világosak... Várom válaszotokat (ez amúgy milyen ütemezés? elég érdekes).

Előző oldal