Toronyavató - vélemények

Ugrás a műre


Craz
Felhasználó
2010.11.19 20:09
107 vélemény
Köszönöm, rég kaptam ilyen jóleső burkolt dicséretet. :-)

A dimenziócsapda amúgy a negyedik sorban van, de nem árulom el, hogy melyik betűben. ;-)
Xenothep
Felhasználó
2010.11.19 19:52
266 vélemény
Nagyon érdekes, hogy minden komolytalansága ellenére is magával ragadnak az ilyen sztorik egészen azokba a régiókba, ahol már elmondhatom, hogy ez már nem a valóság, ismét sikerült átlépnem abba a sokszor megfogalmazott, költött, leírt, elképzelt másik dimenzióba, ahol bizony a felnőttek is látnak olyasmit, amit manapság már csak a gyerekek.

Márpedig erre mindenkinek szüksége van.
Craz
Felhasználó
2010.11.17 17:21
107 vélemény
Ilyen "szép" szóismétlést csak direkt lehet csinálni. ;-)
Örülök, hogy tetszett.
Manor
Felhasználó
2010.11.17 15:50
1 vélemény
Szia! Nagyon tetszett a mű, csak egy kérdésem lenne: a "véknyabb" szót direkt írtad így le háromszor egymás után, vagy ez csak véletlen? Ez az egy dolog volt, ami szúrta a szemem. Nekem tetszett a befejezés, szerintem pont ide illő volt. (:;-)
Craz
Felhasználó
2010.11.11 16:55
107 vélemény
Az újratölthető varázspálcában azért nincs balta, mert nem fér el benne. Erre a célra már varázstárgyak szolgálnak, amik általában láda alakúak, de előfordulnak például erszény, vagy farzseb formában is. A közös bennük, hogy belülről jóval nagyobbak, mint kívülről.:-)
Gregor McSEL
Felhasználó
2010.11.11 11:44
13 vélemény
Tetszik a sajátos humorod. A párhuzam - kapu és leány (micsojája is?) között, az újratölthető varázspálca, stb. (De miért nincs benne balta?)
Viszont, érzéseim szerint, egy kicsit elharaptad a végét. Túl szép és részletes a leírás ahhoz, hogy egy sima "Aúú!"-val elintézd. (Persze tévedhetek is, de az ki van zárva!)
Találtam egy sérült mondatot: "Ugyanis miután kifacsartam az agyát, megkötöttem a szellemét, s a habarcs is megkötött."
Valószínűleg egy utólagos javítás áldozata lett. Talán így hangzik helyesen: "Ugyanis miután kifacsartam az agyát, és megkötöttem a szellemét, a habarcs is megkötött."
De csak találgatok, hogy mit is akart a szerző.
Te jössz!

Előző oldal