Lassulás - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2015.06.06 13:03
666 vélemény
Kedves szerző! Olvastam a versedet, és nem akarom szerkezetileg elemezni, mivel ez huszadrangú kérdés. (Szótagszám, rímképlet, meg ilyesmi szempontjából nem kritizálom.) Azt nézem, amiről szól. Olvasóként azt érzem, hogy már túl vagy az életed delén, és úgy véled, már túl sok jó nem vár rád. (Ez persze csak a saját észrevételem, nem biztos, hogy igazam van.) Azt látom, hogy szinte várod a halált. Okos tanácsot nem tudok adni, mivel nem vagyok a helyedben, csupán a saját felfogásomat közvetíthetem, ami egyáltalán nem biztos, hogy hasznos lesz számodra, mégis elmondom: Minden életkornak megvan a maga haszna, csak észre kell venni! Az öregség, a betegség, a kellemetlenség, mind mondani akar valamit. Hogy mit? Arra neked kell rájönnöd! Aztán, mi lesz veled? Éld meg! Ha lehet, akkor tudatosan. Ez szintén csak a saját filozófiám: A halál csak egy átmenet. Olykor többet lehet tanulni belőle, mint egy egész életből, de amíg élsz… akkor abból kell tanulni. Ha nem érted meg, mit akar mondani az élet, akkor nem fogadod el, ha pedig nem fogadod el, akkor paradox módon százszor át kell még élned azt, amit nem akarsz. Ez persze csak a saját hitem. Nem tudom, a tied milyen, de talán az én hitemnek is hasznát veszed egyszer. Tényleg nem bántani akarlak vele. Üdvözöl: Norton :-)

Előző oldal