KÍGYÓVONAL - Regény folytatásokban - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2015.07.29 23:53
1326 vélemény
Természetesen örülök, hogy feltöltöd a további részeket.

Ne haragudj, nem gondoltam, hogy konkrét választ vársz egy kijelentő mondatra.:-)
kisjankó
Felhasználó
2015.07.28 06:12
9 vélemény
Kedves Ida Admin,volt egy ajánlatom a Kígyóvonal című írásom további közlésével kapcsolatban már elég régen,de választ még nem kaptam. Kérem,nézze meg a kezdeményezésemet,és kérek valamilyen véleményt!
Köszönöm szépen.
Üdvözlettel:
kisjankó
kisjankó
Felhasználó
2015.07.20 15:57
9 vélemény
Kedves Admin, így, ha tudom,hogyan történt,természetesen beleegyezem a további folytatásokba. Ma már feltettem a 2. folytatást, s majd következik a többi.

Üdvözlettel:
kisjankó
Ida
Admin
2015.07.19 20:32
1326 vélemény
A feltöltött, de még át nem nézett írások között volt. Ebbe a kupaca pedig egyetlen módon kerülhet: ha az alkotó saját kezűleg (vagy egy a jelszavát megszerző összeesküvő az ő nevében galád módon) feltölti. (Új írást én is csak a saját nevem alatt tudok feltenni.)

Ezek közül a művek közül szoktam válogatni, amikor frissítem az oldalt. Átnézem a helyesírást, majd "aktív cikké" változtatom. Ebben az esetben is ez történt...

Ha mégsem szeretted volna felrakni az oldalra, csak szólj, és törlöm.:-)
kisjankó
Felhasználó
2015.07.19 16:34
9 vélemény
A tisztelt szerkesztő urakat kérdezem: a részlet a regényemből hogy került fel az oldalra?

Üdv. Kui János

Előző oldal