Villámkarrier - vélemények

Ugrás a műre


Kozma Norbert
Felhasználó
2015.09.17 21:34
170 vélemény
Hát köszi ezt is :-) és persze az észrevételekért is hálás vagyok. Én ezzel az írásommal sem vagyok elégedett, itt-ott kicsit eroltetettnek érzem. Mentségemre szóljon, nem is akartam megváltani vele a világot, azt hiszem ez érzodik is :-)
DrSamson
Felhasználó
2015.09.17 14:22
6 vélemény
Az a szomorú, hogy nem is abszurd, hanem már-már valóságos a történeted. Egyik ismerősöm ugyanezt megjátszotta, de ő csak Ausztriáig jutott. Szerencséje volt, talált magyar kamionosokat, akik elhozták egy darabon, aztán megint mások egészen Pestig.

Viszont van egy két észrevételem:

,,Sokkal inkább volt valószínű" helyett a Sokkal valószínűbb volt inkább - lenne a célszerű.

A gőzölgő salakanyag túl mesterkélten hat, nem illik bele szerintem a történet hangvételébe, az ürülék vagy éppen még a kutyagumi találóbb lenne.

,,A jég hátán is megélek, ha arról van szó" - Szerintem elég csak annyi, hogy a jég hátán is megélek.

Amúgy nagyon megkapó a történet hangulata, kissé komor, de Lajos elég pozitívan áll sorsához. Ez tetszik. Irigylem.

A kivitelezés, mármint a levél forma, nagyon jó választás volt. Sokkal személyesebb, mintha leírtad volna, hogy: ,,Lajos kiment külföldre, hogy megvalósítsa saját amerikai álmát"
Kozma Norbert
Felhasználó
2015.01.27 04:34
170 vélemény
Köszönöm szépen! :-)
bel corma
Felhasználó
2015.01.24 04:19
880 vélemény
Az elmúlt évtizedekben kitermelődött egy olyan társadalmi réteg, amely valóban így gondolkodik! :-D
Jó kis abszurd írás ez, gratulálok!

Előző oldal