Anyaszív II. - vélemények

Ugrás a műre


Jártó Róza
Felhasználó
2014.09.19 07:42
109 vélemény
Kedves Norbi! Kedves Admin!

Balga ember aki nem fogad el segítséget ha azt jó lélekkel teszik. Köszönöm Nektek! Igyekszem lassítani, igyekszem jobban odafigyelni. Amit tiszta szívemből köszönök, hogy nem engem akartatok megváltoztatni. Ez volt az igazán nagy segítség számomra. Minden más javítható.

KÖSZÖNÖM!

Szeretettel: Jártó Róza /mami/
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.09.19 00:06
170 vélemény
Kedves Róza!

A magyarázatot köszönöm.
Arról szerintem szó sincs, hogy ezzel gondot okoztál volna. Én csak annyit mondok, ha nem lenne érdemes, szerintem erre senki sem fecsérelte volna az idejét. Azaz, ha pocsék írás lenne. De a te történeted jó, és jól is írod. Finomítani, javítani lehet rajta. Remélem, nincs harag.

Üdv
Norbi
Ida
Admin
2014.09.18 23:00
1326 vélemény
Egyáltalán nem okoztál gondot.:-D Sok érdekes kérdés merült fel az írásod kapcsán, amikről érdemes beszélni.

Nem könnyű ilyen bonyolult lélektani dolgokról írni, és legalább kaptál visszajelzést arról, hol érthető félre a szöveg, és hol szükséges a konkrétabb megfogalmazás.

Ha lenne egy kis energiám, szívesen segítenék átnézni ilyen szempontból az egész szöveget, de jelenleg még annak is örülhetek, ha a napi frissítésekkel sikerül haladni.:-(
Jártó Róza
Felhasználó
2014.09.18 20:39
109 vélemény
Kedves Admin!
Valóban kissé nyakmatekeredetre sikeredett az a bizonyos mondat de nem véletlenül. Az állami gondozott gyerekek abba a régi világban is sokad-magukkal kénytelenek lenni. Igazából a gyerek volt az aki senkinek se volt fontos. Hisz a gondozók a munkaidejük letelte után hazamentek a saját családjukhoz és a váltásnak átadták a feladatot. Ennyi. Pedig ezek a kis lelkek is vágytak arra, hogy valaki, bárki ölelje és szeresse őket és csakis őket... Jómagam 8 évesen lettem állami gondozott. Szerencsémre csak egy évig aztán visszapöröltek a szüleim... és mint ritka kivételt engem igencsak sűrűn látogattak is.
Nem tudom, hogy mit írjak... Azt, hogy sajnálom, hogy íz írásom ennyi gondot okozott, vagy egyszerűen örüljek neki...
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.09.17 23:21
170 vélemény
Ha ezzel valóban azt akarta kifejezni, amit te írsz, akkor én értelmeztem félre. Ez nekem nem jött át, ezt Róza tudná megerősíteni. Mindenesetre ha én tévedtem, elnézést kérek!
Ida
Admin
2014.09.17 22:18
1326 vélemény
"Még sosem aludt egyedül egy szobában, és még sosem aludt valakivel. Mindig volt ágya, és mindig volt hálótársa"

Ez a mondat kicsit bonyolultabb, de nem helytelen. Mindig voltak körülötte emberek, de nem kötődött hozzájuk, ezért nem aludt még soha "valakivel", aki fontos számára, és többet jelent egyszerű, mozgó tereptárgynál.

Hasonló szituáció, pl.: "egyedül utaztam Pestre vonaton". A vagon tömve volt emberekkel, de én mégis egyedül voltam, mert a barátaim közül nem volt velem senki.

Az elgépeléseket javítom, köszi.:-)
Kozma Norbert
Felhasználó
2014.09.17 03:40
170 vélemény
Kedves Róza!
Remélem, nem veszed zokon, ha felsorolok néhány hibát, amikre felfigyeltem. Ezáltal a moderátorok is könnyebben ki tudják javítani őket. Teszem hozzá, kiszúrni könnyebb a hibákat, mint makulátlanul megfelelni a helyesírás szabályainak. :-)
"Még sosem aludt egyedül egy szobában, és még sosem aludt valakivel. Mindig volt ágya, és mindig volt hálótársa" -Ez a két mondat üti egymást. Talán a "még sosem aludt valakivel" helyett "mindig aludt valakivel"-t akartál írni?
"Még sosem láttam ilyen korú gyermekben ilyen készségeset" - talán inkább készséget, vagy az ilyen korú gyerekek között ilyen készségeset.
"nem, hogy egy ekkora gyereket" - nemhogy
"közelebb hozz egymáshoz" - hoz, egy "z"
"Szinte zenget az üzlet a kacagásától" - zengett, két "t"
"milyen fertőző betegségen eset át eddig a kicsi?" - esett
Ezeken kívül elég sok szóismétlés van benne, ebben a részben a "hogy" szó különösen sokszor megtalálható. A hibák ellenére viszont nekem tetszik a történet, és szívesen olvasom majd a folytatásokat.

Norbi

Előző oldal