NIAЯ - vélemények

Ugrás a műre


Ebenezer
Felhasználó
2014.07.21 20:15
192 vélemény
Érdeklődve olvastam a novellát és a körülötte kialakult kommentelést, de őszintén szólva, nem igazán értem a "felhajtást". Nyilván bennem van a hiba, de ennek a történetnek számomra nincs mondandója és cselekménye. Hangulata van, de az is elvész.

Egyszerűen túl sok változat és lehetőség van benne ahhoz, hogy az Olvasó eséllyel találgasson. Mi van a táskában? KI ölte meg? Miért ment be? Miért ismerős a zongorista? Tucatnyi ötlet lehet mindegyikhez, szinte már olyan sok, hogy nem is érdekes gondolkodni rajta. Egyetértek Cyrus-al, nem kapunk elég fogódzót a töprengéshez. :-)
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.11 00:52
146 vélemény
nyugodtan lehet :D
ki a gyilkos? szerinted mi volt a táskában? :-)
Macskas Tosca
Felhasználó
2014.04.10 17:12
143 vélemény
Oksa! Nincs vita! :-):-)
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.10 10:22
146 vélemény
az írásban sincs HA... a NIAЯ pedig létrejött, olvasható, úgyhogy keep calm and read NIAЯ 8-)8-)8-)8-)8-)8-)
Macskas Tosca
Felhasználó
2014.04.10 07:51
143 vélemény
Az emberkéd miért nem ment haza enni? :-) Ja, akkor nincs cselekmény. De hisz így sincs. De legalább beszéd tárgya lett. :-)
Macskas Tosca
Felhasználó
2014.04.10 07:42
143 vélemény
A nevem azért van így, mert egy helyen a gép ékezet nélkül vette be. Én direktbe nem javítottam. :-) De legalább valaki bátran kritizálta. :-) A többin majd gondolkodom. :-) Üdv.
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.09 22:33
146 vélemény
Hármas: köszönöm a hozzászólásod, megtisztelsz :-)
írhattál volna még negatív kritikát is :D hadd jöjjön :D 8-)


Macskás Toszka :D na jó, tisztelem a neved: Macskas Tosca... :-D
jó elgondolás, rád bízom hogy mit tudsz belőle kihozni :-) tényleg az eső csalta be?
szerinted mi lehetett a táskában? 8-)8-)
Macskas Tosca
Felhasználó
2014.04.09 22:10
143 vélemény
A zápor becsalta a fogadóba az áldozatot. Hisz a cégéren is ez a szó állhat,"zápor", a pusztító víz. Az is lehet hogy tévedek,de most én így gondolkodom. De mi lehetett abba a táskába,amiért halnia kelett.
Hármas
Felhasználó
2014.04.09 21:59
31 vélemény
nagyon jó novella Kriszti, nekem tetszik... :P
a sejtelmes körülményeket jól teremtetted meg, találhatóak benne ellentétek... :P
a NIAR név sem rossz, elgondolkodtató :-)
szerintem a címválasztás hozta meg a novella sikerét :shock::shock::shock:
lesznek még ilyen műveid?
mivel diplomata, szerintem nincs sok ideje ismerkedni, s esetleg odamenni a fogadóban mindenkihez, vagy ahhoz, akit az apjának hisz... nem ismerkedni ment be ELEVE... :P
elküldöm még pár ismerősömnek, jól írsz, további sok sikert :lol::lol::lol:
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.09 10:12
146 vélemény
szia kedves Luca :-)
a nő? a felesége?
Utolsó átolvasásra a „kért egy korsó sört” ... nem akartam állandóan a csapost és a pultost emlegetni, szóismétlés kerülendő, azonban elismerem, hogy itt stilisztikai hibát vétettem. helyesírási hiba nemigen van benne, ha igen, konkrétan emeld ki, hogy mi az (írásjel, vagy egyéb hibák)... ugyanis a szemantikai/stilisztikai hibák nem helyesírási, az már morfológiai...
a NIAЯ-rejtély (ha rejtély) akkor ezt is az olvasóra bízom, erre szerintem nem igen jönne rá még az elemző sem, talán majd egyszer elmondom 8-)
a NIAЯ-nak két mélyebb jelentése is van. az egyiket elmondom, hiszen rajtad kívül még senki sem vázolta fel ezt az opciót, hogy NIAЯ-RAIN...
a második jelentés/értelmezés pedig, ... :-)) 8-)8-)8-)
elárulok annyit, hogy a fizikával lehet kapcsolatba hozni... :-) a fizika egyik ágával...
köszi hogy írtál, további kritikát, elemzést és ötleteket várok nem csak tőled, de a többi kedves Olvasótól is :-)
Jager Luca
Felhasználó
2014.04.09 08:41
28 vélemény
Számomra úgy tűnik, a nő ölte meg D-t.
Egyikről sem tudtam meg sokat, ezért a történetben a legérdekesebb maga a hangulat, ami pedig már ilyen rövidségben is átjön.
A személyek és helyszínek leírását kissé döcögősnek éreztem, nem tudom, hogy az enyhén szürreális/erőltetett környezett szándékos volt-e.
Kábé ennyire zavartak a helyesírási hibák és ez az alanytévesztés itt: "Egyenesen a pulthoz ment, s kért egy korsó sört. Amíg a csapolással volt elfoglalva, Mr. D-nek alkalma volt jobban szemügyre venni a vendégeket."
Szerettem volna továbbá a Nair/Rain? rejtélyre is legalább egy utalásnyi megoldást.

Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.04 09:51
146 vélemény
kedves olvasók! kiderül hogy ki a gyilkos?
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.04.02 23:48
146 vélemény
megfontolom :-)
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2014.04.02 11:21
90 vélemény
Nagyon szívesen!:-)
Kár, hogy ezt nem írod meg, érdekelt volna a történet vége.
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.03.31 22:16
146 vélemény
köszönöm, hasznos tanácsokat adtál :-)
ezt a novellát már nem írom át, viszont írok egy másikat :-)
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2014.03.31 21:54
90 vélemény
Pont az érdekes résznél vágtad el a sztorit. :-(
Pedig az indítás egy klasszikus, misztikus horrornak ígérkezik. Aztán átcsap kémtörténet-szerűségbe, és igazából nem tudunk meg semmit.
Elhúzod a mézesmadzagot az olvasó előtt, aztán snitt!:-?
Mr. D.-t is túl korán ölöd meg. Kicsit többször kéne látogatnia azt kocsmát, és ha az ember találkozik valakivel, aki hasonlít az apjára, akkor minimum megpróbál vele szóba elegyedni, nem? Jobban ki kéne bontanod D. karakterét. A vágyait, az érzéseit, a családi hátteréről néhány momentumot, stb.
A történetnek legyen eleje, meg vége, összhangban az egyébként figyelemfelkeltő címmel.
Szóval gondold át újra, és fogj neki bátran!;-)
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.03.31 19:00
146 vélemény
így nem érdekes?
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2014.03.31 15:13
90 vélemény
Kár, hogy befejezetlen a történet.:-(
Rigó Krisztián
Felhasználó
2014.03.26 23:01
146 vélemény
köszönöm :-)
Ida
Admin
2014.03.26 18:41
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal