Kéretlen útitársak - vélemények

Ugrás a műre


Kicsi
Felhasználó
2013.12.10 23:53
10 vélemény
Sajnos egyre inkább ilyen a világ. Kemény farkastörvény van és aki túl érzékeny és az érzelmei vezérlik, az nem biztos, hogy el tudja viselni azt a mocskot, ami manapság minden embert körülvesz. Én is ezt a fásultságot veszem észre az embereken, akárhol is vagyok. Nem lenne jó ennél is mélyebbre süllyedni. Aggasztó dolgok ezek...régen azért nem voltak ilyen depressziósok az emberek. Vagy csak én idealizálom túl a múltat :D
angyalka146
Felhasználó
2013.12.10 10:14
660 vélemény
Én is átéltem már hasonlót, akkor az írást évekig abbahagytam. Az utolsó sorokban írtál arról: ilyen a felnőtté válás? Manapság ilyen. Régen volt egy cél az emberek előtt (otthon, család, utazás), manapság azonban minden bizonytalan. Az üresség érzetet szerintem a bizonytalanság és a hitetlenség váltja ki. Hitetlenség alatt nem azt értem, hogy pl.: valaki nem katolikus vagy istenhívő, hanem egyszerűen az életbe vetett hitünk fakult meg vagy tűnt el. Nem bízunk magunkban, nem bízunk az életben. Ezért van az, hogy lehangoltak vagyunk (magunk sem értjük olykor, miért), céltalanul bolyongunk, az életkedvünk a padlón.

Azért tetszett az írásod, mert egy olyan problémáról szól, ami, ahogyan Ida is írta, nagyon sok embert érint és mindenki valamilyen formában (ha csak néhány óra erejéig is), de már átélte.
Kicsi
Felhasználó
2013.12.08 21:03
10 vélemény
Köszönöm a véleményeket, nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog :-) Sajnos hosszú ideig akkora ürességet éreztem magamban, hogy nem tudtam összeszedni magam az íráshoz, mert egyszerűen nem tudtam mit beleadni. De mivel szeretem csinálni, ezért már úgy voltam vele, hogy mindegy, hogy sikerül, csak legyen már valami. Úgyhogy ez most pozitív csalódás :-)

Kétvirág: Ismerős történet...
Kétvirág
Felhasználó
2013.12.08 09:17
598 vélemény
Emlékszem, ez nekem is ilyen volt. Pest közepén laktam, és mindig bámultam a szomszéd házban a meghitt villanyokat. Jó sokáig tartott, amíg újra embernek éreztem magam.
bel corma
Felhasználó
2013.12.08 08:33
880 vélemény
A leíró részek láttatóak, szépek és a hangulatot is sikerült megragadnod.
Az összegzés is tetszett. Szerintem, ha bölcsen tekintünk a múltba, akkor az tanít és gazdagít minket, de nem érdemes belekapaszkodni, mert az elvesztegetett idő és energia.
Örömmel olvastalak! :-)
Ida
Admin
2013.12.07 22:21
1326 vélemény
Szépen megfogtad a magány lényegét. Mostanában sajnos nagyon sok embert érint...:-(

Előző oldal