Reno, baby! - vélemények

Ugrás a műre


Dan O’Riley Jr.
Felhasználó
2013.10.07 17:26
1 vélemény
Sziasztok! Köszönöm szépen a szerkesztői véleményt, és hogy kikerülhetett a művem az oldalra! Gratulálok ezúton is a pályázat helyezettjeinek!! :-)
Ida
Admin
2013.10.04 20:24
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

A novella alapötlete nem rossz, de a kidolgozáson még sokat lehetne javítani.

Például:

1. Túl sok a leírás és a világ bemutatására fordított energia. A tényleges történet csak a 3. oldalon indul, és még az események közé is rengeteg háttérinformáció van beillesztve. Ez egy ilyen rövid novella esetében nagyon lelassítja a cselekmény kibontakozását.

2. A novella első felét a két család viszályának bemutatása tölti ki, de ennek a dolognak lényegében nem sok köze van a történethez, hiszen az csupán az egyik család és az egykori zongoristájuk közötti konfliktusról szól. Ha ennyire kis terjedelemben kell novellát írni, akkor érdemes csak a leglényegesebb elemekre koncentrálni, és szorosan kézben tartani a történet szálait. A családi viszály, a goblinok, az elfek...stb. bemutatása helyett talán célszerűbb lett volna Boscoék és a zongorista közös múltjára koncentrálni.

3. Van a szövegben néhány furcsán, kissé bonyolultan megfogalmazott mondat, amin szintén érdemes lenne javítani. Javaslom, olvass minél többet, hogy fejlődjön a stílusod és bővüljön a szókincsed.

4. A párbeszédeknél az idézett kijelentő mondat végére nem teszünk pontot, csak az egész mondat végére, pl.:
- Süt a nap - mondta Béla.
:-)

Előző oldal