Mentális gyakorlatok - vélemények

Ugrás a műre


Kétvirág
Felhasználó
2013.01.28 00:10
598 vélemény
Hihi, gyakori hibája ez az erőszakmentes kommunikáció különböző formáinak: elsikkad, vagyis nem jut át a mondanivaló. :D

Szóval még egyszer: Osho jó volt. Sokat lehet profitálni belőle. de ha esszét akarok olvasni a gondolatairól, akkor eredetiben fogom.

Van személyes tapasztalatod? Igen? Jó. Megosztod? Kösz.
Nincs? Nem baj. Ki tudsz találni valakit,a kinek van? Igen? Jó. Megosztod? Kösz.
Norton
Felhasználó
2013.01.25 10:13
666 vélemény
Bizonyos tekintetben OSHO valóban zseni volt. A könyvei például úgy születtek, hogy egyszerűen rögzítették a beszédeit, és egy az egyben leírták, amit mondott. Aki már küszködött csak egy novellával is, az tudja, hogy hányszor át kell írni valamit, amíg elér egy elfogadható szintet. A mesében sincs olyan, hogy javítás nélkül "nyomdakész" valami. OSHO szavai állítólag egy nagyon mély "jelenlétből" születtek, és ez néha átérezhető akkor is, ha pusztán elolvassuk, amit elmondott. Persze gyakran keltett botrányt, mert szembehelyezkedett a hatalommal, és az emberek általában csak a szavait figyelték, nem pedig a mögöttes csöndet. Köszönöm a hozzászólásodat! :-)
Kétvirág
Felhasználó
2013.01.25 00:00
598 vélemény
Osho egy zseni volt. Jó újra olvasni a gondolatait. Ennél már csak az a személyesség a jobb, amikor megtisztelsz bennünket azzal, hogy megosztod velünk a saját tapasztalataidat amiket a különböző mentális gyakorlatokkal kipróbálásakor szereztél. Tehetnéd gyakrabban is! :-)

Előző oldal