50 Cent és a Negro - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2012.08.30 15:09
666 vélemény
Ezek szerint 50 Cent lesz a Negro reklámarca? Rendes tőle, hogy a tengerentúlon is népszerűsíti ezt a terméket.:-D Köszönöm a hozzászólásokat.
Tracker
Felhasználó
2012.08.30 14:38
37 vélemény
Jogos. :D
Kapitány
Fejlesztõ
2012.08.30 13:40
255 vélemény
Az úgy hangzik egész pontosan, hogy "Száz forintnak otven a fele" :lol:
Tracker
Felhasználó
2012.08.30 13:30
37 vélemény
Én bosszúból limitált kiadásban forgalomba hoznám a Wal-Martban a fehér színű cukrokat Whitero néven, ugyanolyan dizájnnal, csak fehér ember lenne rajta, és ötven centbe kerülne egy kisebb csomag. Egyébként pereljük be a világűrt, mert teljesen fekete, aztán a MÁVot, mert a vasúti sínek alatti vulkáni törmelék is fekete, a kéményseprőket, amiért fekete ruhában járnak, de akkor a természetet is, amiért az égéstermék fekete. Sőt, pereljük be az egyesült államokbeli előadő, szórakoztató, zenész urat is, amiért becsületsértést, rágalmazást, és hitelrontást követett el. Peren kívüli megegyezés keretében kötelezzük, hogy tanulja meg Fekete Pákótól a "Száz forintnak ötven a fele" kezdetű népdalt, énekelje el valamelyik tehetségkutató műsor döntőjében, és változtasson nevet 50 Forintra.
Legion
Felhasználó
2012.08.30 08:18
6 vélemény
Szia!

Érdekes dolog ez, mert egyrészt mosolyogtam az irónián másfelől pedig kissé elkeseredtem. Pont olyan emberek várják a toleranciát, akik maguk képtelenek ezt megadni, pedig sokszor nem kell mást tenni csak jobban megismerni a másikat/ vagy éppen az adott szituációt.

És igen, sajnos Isten vagy a sors (ki melyikben hisz) az intelligenciát lekorlátozta, ámde a hülyeséggel ugyanezt nem tette meg. Sajnálatos.

Frissítő reggeli olvasmány volt :-)

Előző oldal