Vörös Kvadrát II. - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.09.02 15:03
1326 vélemény
Ebben teljesen igazad van. Nagyon sok helyen lehetne javítani a szöveg minőségén. Ha készítesz egy javított verziót, csak szólj! Tudom módosítani a szöveget, vagy akár ki is cserélhetem az egészet.:-)

Ha gondolod, küld el nekem e-mailben az első részt! Szívesen írok hozzá lábjegyzeteket, hogy szerintem hol kellene javítani az adott mondatokat.:-) Az oldalon lévő hozzászólások nem alkalmasak egy részletes, minednre kiterejdő hibajegyzék elkészítésre.


A terjedelem nem gond. Ha az olvasóid bírják energiával, akár feltöltheted a 325. részt is.:-) Csak arra ügyelj, hogy egyszerre ne rakj fel 15-20 oldalas résznél nagyobbat! Van valami korlát, ami fölött már nekem sem jelenik meg a szöveg többi része, de úgyis szólni fogok, ha a mondat közepén megszakad a sztori.:-D
Placebo
Felhasználó
2012.09.02 12:08
45 vélemény
Örülök, ha tetszik! :-D

Azt azért hozzátenném, hogy az egészet újra kellene fogalmazni, mert most döcög. A mondatszerkezetek nem gördülékenyek :-(.
Egyébként írtam egy hosszabb lélegzetvételű fantasy-t is, ami valamivel összeszedettebb. (szóközzel 275250 karakter.) Még nincs befejezve a teljes történet, (kb. 1/3-a van meg) de egy ciklusnak a végénél járok.
Ekkora terjedelem is jöhet? Persze csak részletekben.
Ida
Admin
2012.09.02 08:43
1326 vélemény
Nekem is tetszett. A 3. rész is itt lapul a fiókban, már csak ki kell tenni az oldalra... valamikor...:-)
Tracker
Felhasználó
2012.09.02 00:44
37 vélemény
Nagyon jó lett! Remélem folytatod a történetet még. Tetszett.

Előző oldal