Joe bácsi és a panel-kecske - vélemények

Ugrás a műre


Kapitány
Fejlesztõ
2012.04.22 16:03
255 vélemény
Én jót szórakoztam rajta :-) Csak az a kár, hogy a való élet ihlette...
JeepCKing
Felhasználó
2012.04.22 15:52
4 vélemény
Napi 4-5 öt tojás egy 4-5 fős családnak, az demokratikus viszonyok között is napi 1 tojás/fő. Valóban, ez igazi nagy segítség... szerintem szánalmas az egész, de nem akarok nagyon politizálni. Meg aztán mi van azokkal, akik nagyvárosban vannak ellehetetlenülve? Vagy azok menjenek gombát szedni? Az is igazi nagy segítség gondolom... de hagyjuk tényleg a politikát, mert semmi értelme rajta vitázni. A célom a művel egy kis fintor + egy kis irónia + egy kis szarkazmus + egy kis humor. Ha ez sikerült, akkor minden rendben van. :-)

Köszönöm, hogy olvastatok. :-)
angyalka146
Felhasználó
2012.04.21 13:38
660 vélemény
Nagyon jó lett! :D
Norton
Felhasználó
2012.04.20 13:11
666 vélemény
Szerencsére ez a történet azért erős túlzás, hiszen szeretett országunkban a kecske mellé több tyúkot is adnak, hogy családostól megéljenek belőle olyan helyeken, ahol semmi munkalehetőség nincsen. Persze a jószágnak enni is kellene adni, de négy-öt tojás naponta remek lehetőség a megélhetésre, mondjuk egy öt tagú családnak. Nagyszerű demokráciánkban segítenek az embereknek az önellátásban, ha már a gyárakat szétverték. :-)

Előző oldal