Miért "fontos" a múlt? - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2012.03.04 19:49
666 vélemény
Eckhart Tolle idézet volt.:-)
Amaranth
Felhasználó
2012.03.04 18:14
27 vélemény
Egyetértek veled. :-)

Osho-tól idéztél? Nagyon az ő stílusa. Ha nem, szabad a gazda. :-)
Norton
Felhasználó
2012.03.04 11:19
666 vélemény
„Az elme szereti elhitetni velünk, hogy a megvilágosodás csak néhány kiváltságos számára lehetséges. Mintha valami emberfeletti teljesítmény lenne. (Pedig nem az.) Hogy mi is elérhetjük? Majd talán egy következő életünkben!”
Találd ki, hogy kitől idéztem! Bár nem teljesen szó szerint.:-)
Nyilván nehéz kimászni a saját jól bejáratott gondolatmintáink közül, de éppen ez a lényege az egésznek. Ha tényleg azt hiszed, hogy rengeteg idő kell ahhoz, hogy boldogabb legyél, akkor úgy is lesz, mivel magadnak teremted meg a realitást. Az eszed vezet, nem a lelked.:-)
Amaranth
Felhasználó
2012.03.04 09:46
27 vélemény
Szerintem ez már inkarnációk és fejlődés kérdése - mármint, hogy észrevedd, hogy lehet másként is. :-) Ha pedig egyszer felfedezed magadban az egót, akkor utána is fel tudod - csak gyakorlás kérdése. :-) Sok-sok gyakorlásé - sokszor egy egész élet vagy több is kell hozzá.
Norton
Felhasználó
2012.03.03 20:11
666 vélemény
Van abban valami, amit mondasz… illetve írsz. Ám a szenvedés gyakran kevés. Sokan gyötrődik végig az egész életüket anélkül, hogy egyáltalán eszükbe jutna, hogy másként is lehetne - még nyolcvanévesen se jönnek rá. Csak gyűlölködnek és bosszankodnak, ahogy belefér. Észre sem veszik, hogy maguknak okozzák a fájdalmat. Ahhoz, hogy esélyjel vehesse fel az ember a harcot az egójával szemben, tudnia kell, hogy egyáltalán létezik. Én például észre sem veszem magamban, ha nem olvasok róla. Köszönöm a hozzászólásodat!:-)
Amaranth
Felhasználó
2012.03.03 18:07
27 vélemény
Egyetértek veled. :-)

De úgy gondolom, hogy minderre mindenkinek magától kell rájönnie, tapasztalnia kell, hogy tényleg így van. Amíg ez nem történek meg, addig senki sem fogja elhinni. És eddigi - saját - tapasztalatom az, hogy a fájdalom és a "sorscsapások" a legnagyobb tanítók: mert kellően összetörik az egót.

Előző oldal