Eretnek - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2011.12.29 10:24
1326 vélemény
A történet bizonyos szempontból valóban tartalmaz "eretnek" tételeket, de nem szerepel benne egyetlen szereplő sem, aki eretnek lenne. Ezért találtam furcsának a címet.:roll:
GregTheMad
Felhasználó
2011.12.28 09:16
4 vélemény
Jó viccet nem kell megmagyarázni, tartja a mondás, de úgy tűnik, mint viccmesélő nem voltam egészen egyértelmű, így kifejtem mi is inspirált ezzel az írással kapcsolatban.
1. A kataklizma ami köré az egész cselekmény felépül nem a jövőben fog bekövetkezni (legalábbis nem a miénkben), itt az ősrobbanásról van szó. A tudomány jelen állása szerint semmi nem volt azelőtt, de valamikor nagyon régen hallottam egy elméletről, ami feltételezi, hogy talán mégis létezhetett egy másik univerzum a Nagy Bummot megelőzően is.
2. Sok ateista gyakran hozakodik elő az érvvel: Ha isten létezik, és olyan hatalmas lény, hogy mindent létre tud hozni a semmiből, akkor őt is létre kellett hoznia valakinek. De kinek?
Tehát a történet lényege dióhéjban, hogy az ősrobbanás előtt létezett univerzum lakói egy hatalmas erejű lény létrehozása révén próbálják átmenteni az életet az új világba, és most mi őt tekintjük istennek.
Egy nagyon megrögzött keresztény szemében ez az egész feltevés elég eretneknek hathat, innen a cím. (Természetesen senkit nem áll szándékomban a hitében megsérteni, csupán egy gondolatkísérlettel játszottam el;-))
Ida
Admin
2011.12.27 20:45
1326 vélemény
Számomra kicsit furcsa a címválasztás.
bel corma
Felhasználó
2011.12.27 16:13
880 vélemény
Ötletes, és hangulatos. A száraz, szakmai részt csak olyan mélységben taglaltad, amennyire a történet azt feltétlenül megkívánta. Szerintem jó lett! :-)

Előző oldal