Néhány gondolat a placebo hatásról - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2011.11.28 08:43
666 vélemény
Köszönöm szépen a hozzászólásokat.:-) Egyet is értek velük, nagyjából ide akartam kilyukadni az írásom végén feltett kérdéssel. Még annyit azért hozzátennék, hogy a világmegváltásról már valószínűleg lekéstünk, de a saját hangulatunkért valamilyen szinten mi vagyunk a felelősek.:-D Ha pedig egy jó termosztátszerelőre lenne szükséged, csak hívj és megyek:-D
(Csak vicc volt.)
Xenothep
Felhasználó
2011.11.27 20:05
266 vélemény
Az ember rövid távon gondolkodik. E világ istene a pénz, ami, ha elég van belőle, hatalommal jár. Hogy mire jó a hatalom egy halandó kezében, azt a "hatalmasok" tudnák csak megmondani. nem lesz tőle szebb, vagy okosabb, se egészségesebb, de lényeg, hogy hatalma van.

Ha a hatalom alapja a pénz (történelemben más példát nem látok) akkor pedig érdekek állnak amögött, hogy bizonyos dolgok ne derüljenek ki, netán ellehetetlenüljenek. Amik veszélyeztetik a pénz forrását, így a hatalmat.

Mi lenne a biznisz abban egy gyógyszer gyártónak, (és a gyógyszergyártó vállalatok névtelenségbe burkolózó tulajdonosának) ha te magadtól gyógyulnál, mégpedig hatékonyabban, mint azt bármilyen készítménnyel tennéd? Mi lenne az üzlet a megújuló energiába való befektetésben, amíg van olaj?

Rövid távon semmi.

Mire pedig letelik ez a bizonyos rövid táv, és nálunk okosabb, valamint bölcsebb utódaink létrehoznák az új technológiával az új Földet, már nem lesz mire építeni, és nem lesz miből. Ugyanezen okokból nem hiszek a világmegváltó siker könyveknek sem, aminek a címében szerepel a SIKER szó. Hagyjuk. Az embert nem szükséges önzésre nevelni.

Már az.
Ida
Admin
2011.11.27 12:58
1326 vélemény
Kapitány egyszer olvasott egy emberről, aki harcosoknak készített amuletteket, amik megóvták őket a csatában.

1. Ha túlélték, hatott az amulett.
2. Ha megsebesületek, akkor biztosan segített, hiszen halálos is lehetett volna a csapás.
3. Ha meghaltak, nem jöttek reklamálni és visszakérni a pénzüket.

Előző oldal