Félreértések a pozitív gondolkodással kapcsolatban - vélemények

Ugrás a műre


angyalka146
Felhasználó
2011.11.27 09:43
660 vélemény
Nagyon jó lett! Egyetértek. :-)

És ha már szóba került A Titok, ajánlanék egy másik nagyon jó filmecskét. A címe: Mi a csudát tudunk a világról? Aki tudja, nézze meg. :-)
Norton
Felhasználó
2011.11.26 16:15
666 vélemény
Köszönöm szépen a hozzászólásokat.:-)Ennek is örülök!:-D
Randolph Cain
Felhasználó
2011.11.26 13:54
26 vélemény
Cyrus, lenyúltad a hozzászólásom :-P Én már csak annyit írok, hogy jóval az említett könyv és film előtt ehhez hasonló okosságok mentén rendeztem az életem, és nem is emlékszem, mikor volt utóljára bármi komolyabb problémám :-) Az emberek, ha mondom nekik, hogy nekem nem hiányzik semmi igazán fontos dolog az életemből, kirühügnek, vagy hitetlenkednek. (engem meg nem érdekel, mit gondolnak)
Több, mint 5 éve nem voltam boldogtalan. Az embernek persze vannak rosszabb napjai, de még azokon a napokon is lehet örülni apróságoknak, csak észre kell venni ;-)
Köszi az írást!
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.11.26 11:21
90 vélemény
Nemrég láttam egy hasonló témájú dokumentum(?)-filmet, A titok címmel. Kvantumfizikusok, filozófusok és pszichológusok beszéltek erről. Persze mellettük felszólalt egy sor "átlagember", akik elmesélték, hogyan jutottak a nulláról álmaik megvalósításáig. Számomra a legnagyobb tanulság egy magát látnoknak nevező egyén mondata volt, aki azt állította, hogy az emberiséggel elhitették azt a hazugságot hogy a jóból kevés van. Ezért törnek ki a háborúk. Holott a "jóból" elvileg mindenkinek jut, mivel nem vagyunk egyformák, következésképpen nem ugyanarra a dologra vágyunk. Szóba került az is, mit jelent a "jólét"? Nem kizárólag anyagi gazdagságot. Inkább azt, ha valaki jól érzi magát a bőrében.
Norton
Felhasználó
2011.11.26 10:12
666 vélemény
Örülök, ha tetszett.:-)
bel corma
Felhasználó
2011.11.26 07:02
880 vélemény
Érdekes meglátások! Van benne egy- kettő, amely csak most, olvasás közben tudatosult bennem. :-) Várjuk a következőt! :-D

Előző oldal