A vadkapitalizmus bukása - vélemények

Ugrás a műre


Norton
Felhasználó
2011.09.06 15:09
666 vélemény
Köszönöm a dicsérő szavakat, de a lázadás nem itt kezdődik. Az ország helyzete valóban siralmas, és csak remélni lehet, hogy előbb-utóbb mindenki megkapja, amit érdemel. Örülök, ha tetszett a vers.:-)
angyalka146
Felhasználó
2011.09.05 18:42
660 vélemény
Látod? Ezért hagytam ott a politológusi pályát. Mi több, el sem kezdtem. Én nem akarok másokon áttiporva, másokat becsapva és hazugságokkal traktálva élni. Inkább a nehezebb út, de a lelkiismeretem tiszta. Mindenki a saját lelkével játszik, és aki fájdalmat okoz, előbb vagy utóbb, de visszakapja.

Az ország helyzete siralmas és amit a vadkapitalizmusról írtál - én is el tudom hinni, mi több: válság is csak azért van, mert a pénzemberek rajta ülnek a pénzen, nem engedik a gazdaságba áramlani. Olyan, mintha egyfajta "dugulást" hoznának így létre. Mit tehetünk? Kinyitjuk a szánk és reméljük, hogy az emberek elkezdenek gondolkodni.

A vers pedig tetszett: mind formailag, mind tartalmilag. :-) Kis lázadó! :-)
Norton
Felhasználó
2011.09.03 16:30
666 vélemény
Megtisztelő, hogy stílusban ő jut rólam az eszedbe, de azért ne túlozzunk. Ami viszont a dolog tartalmi részét illeti: remélem, ez a befejezés nem válik valóra. Ez függ egyrészt az emberek tűrőképességétől, (mint tudjuk, a magyar ritka türelmes nép egy darabig), és függ attól, hogy a "vadkapitalisták" meddig mernek elmenni. Harmadrészt állítólag a világgazdaság is borotvaélen táncol egy jó ideje, a túlköltekezések és a csillagászati mértékű tartozások miatt. Így aztán nem túl biztatóak a kilátások, de azért reméljük a legjobbakat.:-)
bel corma
Felhasználó
2011.09.03 15:42
880 vélemény
Szépen jellemezted az országban uralkodó állapotokat. A vers befejezése-nekem legalábbis-Petőfi stílusát idézi. :-D

Előző oldal