Fórum - VIII. Lidércfény Pályázat, avagy Orkok és Coltok

GColt
Felhasználó
2013.07.06 23:10
6 hozzászólás
Kedves Lidércfény! Írtam egy novellát a pályázatra, de mivel túl hosszú lett, nem küldöm be. Szeretném viszont "törzshelyemen", a Karcolaton publikálni. Mivel a Ti ötleteteken alapul, gondoltam, kérem a beleegyezéseteket.
Gabriel H. Fourier
Felhasználó
2013.07.01 16:00
5 hozzászólás
Ez egy olvasás után kiderülne, de erről inkább e-mailen beszélgessünk, ne szemeteljünk a fórumba, mivel ez már nem 100%-ban való ide. :-) szucs.gabor2@mailbox.hu
stella
Felhasználó
2013.06.29 16:00
3 hozzászólás
Eddig két novellát kezdtem el írni ebben a témában...egyik az,ami folytatásos lenne (és első rész kész van), a másik az,amit 1-2 napja kezdtem el.
Úgy gondolom amit 1-2 napja kezdtem el, az sokkal jobban meg van fogalmazva,mint az első.:D
Ja,szívesen olvasnád,aztán elmenekülnél,hogy mennyire... :D

Köszi.:-)
Gabriel H. Fourier
Felhasználó
2013.06.28 19:52
5 hozzászólás
Stella, én szívesen elolvasnám, ha írnál egy novellafűzért ebben a témában. A kedves szerkesztők szerintem is egy nagyon érdekes és izgalmas világmixet hoztak létre ezzel a pályázattal. Ebben én is szívesen irkálok. :-) Szóval hajrá! :-)
stella
Felhasználó
2013.06.27 16:57
3 hozzászólás
Kösz(önöm) a választ.:-)

Jelenleg az első része van kész és úgy terveztem, hogy minden novella önmagában is érthető, de a befejezetlenség(miszerint még van azon kívűl x db novella) megmarad.

Nagyobb tetszésindex? Akkor ennyit erről.:D


Akkor megpróbálom rövidre fogni a gondolatfolyamot és meglátjuk,hogy mi lesz belőle.(és talán ez előbb lesz, mint az, hogy több novellán át írjam a történetet:D )
Jimmy Cartwright
Admin
2013.06.26 20:55
496 hozzászólás
:fejvakar: :fejvakar: :fejvakar:

Igazából az ilyen jellegű pályázatoknál - így nálunk is - azért van megadva a műfaj (novella), valamint a karakterszám (max. 20.000), hogy ezen terjedelembe férjen bele a történet.

Szerintem a többi pályázóval szemben inkorrekt lenne, ha - tegyük fel - a te novellafűzéred első része helyezést érne el, de csak a többivel együtt lenne értelmezhető, befejezett, miáltal mi kénytelenek lennénk azt teljes (a kiírthoz képest többszörös) terjedelmében közreadni.

Szóval én amondó vagyok, hogy a pályázatra tessék olyan novellát írni, aminek a története belefér a megadott hosszba.

Félreértés ne essék, örülök, hogy az általunk felvázolt ötletből a kértnél (vártnál) hosszabb alkotások is születnek, hiszen ez azt jelenti, hogy megfogott a téma, láttál benne fantáziát, kibontakozott előtted egy nagyobb világ.

Talán azt tudnám javasolni, hogy írd meg olyan hosszúra (akár több novellában is), amilyenre kijön belőled, abból készíts egy méretre húzott (zanzásított) változatot amelyben a fő szál érthető és befejezett, s ezt küldd el a pályázatra. A teljesen kibontott művet pedig szívesen fogadjuk pályázaton kívül is az oldalon (nagyobb tetszésindex esetén pedig akár folytatásokban az AKF-ben).
stella
Felhasználó
2013.06.26 19:02
3 hozzászólás
Ugye az nem baj,ha az ember több novellát küld be, DE ezek a novellák egymás folytatásai?
Kapitány
Fejlesztõ
2013.06.09 10:49
560 hozzászólás
Szerintem teljes mértékben belefér.
Ida
Admin
2013.06.07 22:00
918 hozzászólás
Ez teljesen rád van bízva.:-D
Gaven
Felhasználó
2013.06.07 20:41
12 hozzászólás
Igen, kicsit később tényleg meg is találtam a kiírásban, addig nem tudom hogy miért nem találtam, töröltem is volna a hozzászólást csak hát azt itt nem lehet, de legalábbis én nem tudom hogyan kell.
Viszont ha a "steampunk jellegű forgótáras fegyver is belefér" akkor steampunk jellegű jármű? Természetesen egy primitívebb és mindenképpen földhöz ragadtabb valami.
Ida
Admin
2013.06.05 08:14
918 hozzászólás
"Egy novella terjedelme maximum 20.000 karakter lehet (szóközökkel)"
Jimmy Cartwright
Admin
2013.06.05 00:35
496 hozzászólás
De most komolyan! Benne van a kiírásban! Pont ott! :-x:-x:-x
Gaven
Felhasználó
2013.06.04 22:37
12 hozzászólás
A megadott karakterszám szóközzel együtt vagy nélkül értendő?
Gabriel H. Fourier
Felhasználó
2013.05.18 17:09
5 hozzászólás
Pompás. :-) Bár még nem küldöm be, mert azt hiszem még vannak gondjai a leírásoknak meg vannak egyéb problémák, amiket csak most vettem észre. Júliusig meg még van időm. ;)
Jimmy Cartwright
Admin
2013.05.18 16:34
496 hozzászólás
A megadott max. karakterszám természetesen cím nélkül értendő. Az a néhány plusz karakter, ami a címben van, amúgy sem oszt, meg szoroz. :-)
Gabriel H. Fourier
Felhasználó
2013.05.18 16:08
5 hozzászólás
Azt szeretném kérdezni, hogy a 20.000 karakter címmel együtt értendő vagy nem? Mert már elkészültem, pontban, kereken 20.000 karakter lett a szöveg, csak még nincsen neki címe.
Kapitány
Fejlesztõ
2013.04.15 10:00
560 hozzászólás
Persze, ez a fantáziátokra van bízva :-)
Gaven
Felhasználó
2013.04.14 23:23
12 hozzászólás
Tehát, 1-2 fantasy faj szerepeltetése kell, és nem akármiké hanem hagyományosabbaké, ha jól értettem az alábbiakat akkor azért valamennyire meg lehet kavarni az alapokat.
Pl. egy városi elf elég távol kerülhetne egy ilyen szituációban az alap elf recepttől.:-)
GColt
Felhasználó
2013.04.08 22:40
6 hozzászólás
Már kettő? Én még a feltételeket sem fogtam fel 8-)
Kapitány
Fejlesztõ
2013.04.07 20:41
560 hozzászólás
Ma beérkezett az első két pályázati mű :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2013.04.07 16:36
496 hozzászólás
Minden szükséges információ benne van a PDF-ben letölthető kiírásban! Lásd a főoldalon és a téma második bejegyzésében.
nemethhedi
Felhasználó
2013.04.07 13:05
1 hozzászólás
Szerintem ez nagyon jó, csak még új vagyok, az e-mail címre kell beküldeni vagy műként az oldalon?:roll:
Kétvirág
Felhasználó
2013.04.06 22:00
207 hozzászólás
Ez nagyon jó, Craz! Meg kellene írni...

Csaaak... nem lehetne inkább fiú a főszereplő? Legalább félig? Naaa! Lécci! :D :lol:
Jimmy Cartwright
Admin
2013.04.06 18:27
496 hozzászólás
Gondoltam ezt megűberelem, de nem sikerült. :-)

Egyébként bátran el lehet engedni a fantáziát a pályázattal kapcsolatban, nem kell teljes mértékben a vadnyugati normákhoz igazodni. A lényeg az, hogy van valamekkora technikai fejlődés, ami már átrendezhet erőviszonyokat, stb.
Craz
Felhasználó
2013.04.06 14:30
286 hozzászólás
Szerintem egészítsétek ki a kiírást, hogy hogy Kétvirág csak olyan írást küldhet be, ami félig komoly, félig humoros, és arról kell szóljon, hogy egy félig kihalt elf lány, akinek a nagyapja indián volt, lemegy a boltba fél kiló totemért a hibrid hajtású (félig gőz, félig mágikus) kocsijukkal, de már elfogyott.