Fórum - Filmek

angyalka146
Felhasználó
2012.03.18 22:34
286 hozzászólás
Elnéztem 40 perccel az időt - megszoktam, hogy az előzőek hosszúak voltak. Jelentem, végeztem, a végére egészen kikupálódott a film. De még mindig a 2. rész a legjobb. A mostaniban az tetszett, hogy mindig telihold volt - a nászúton, a nászút után 2 héttel... :P Csak Jacob-ot sajnálom - az egyetlen szimpatikus karakter.
angyalka146
Felhasználó
2012.03.18 21:13
286 hozzászólás
Előre is bocsánat minden Twilight fantól, de aki lelki merényletre készül önmaga ellen, azoknak szeretettel ajánlom a Hajnalhasadás I.részét. Még csak 34 percen vagyok túl, de már keresem a tört... Most épp "meztelenül a tengerben éjjel" jelenet van és arra várok, hogy jöjjön a cápa... Remélem, a maradék kb. 120 perc már izgalmasabb lesz...
angyalka146
Felhasználó
2012.03.11 18:55
286 hozzászólás
A segítség (The help). :-) Nekem nagyon tetszett. :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2012.02.09 23:51
496 hozzászólás
Ugyan még nem láttam, viszont (kevés kivételezettől eltekintve) más sem, mindazonáltal már _nagyon_ várom:

http://jimmy.sfblogs.net/2012/02/10/2012-04-04/

Azt hiszem, hogy ez az "amatőr" kezdeményezés kenterbe veri a jelen filmgyártást (de SF téren legalábbis tutira odab+ :-) ).
Kétvirág
Felhasználó
2012.02.02 08:45
207 hozzászólás
1940-es Disney Fantázia:

http://www.youtube.com/watch?v=XChxLGnIwCU

<3
Ida
Admin
2011.12.24 21:26
918 hozzászólás
1984-es orosz Hobbit feldolgozás:

http://video.mail.ru/list/valengou/_myvideo/1.html

Nagyon brutális!!!:lol::lol:
Jimmy Cartwright
Admin
2011.12.08 21:24
496 hozzászólás
Mostanában a Warehouse 13 című sorozatra kaptam rá. Egész hangulatos, kicsit steampunkos, bár napjainkban játszódik. (Magyarul a 13-as raktárház néven fut asszem.)
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.12.01 12:47
97 hozzászólás
Ez valóban egy alapmű. Tarantino nekem eddig még mindig tudott újat mutatni. Azt bírom benne, hogy a filmjeiben minden szó, a tárgyak elhelyezése, színe, stb. egy-egy fontos utalás (filmekre, zenére, könyvre, vagy tört. eseményre). Tarantino emellett szeret emléket állítani a méltatlanul elfeledett tehetségeknek.
Nagyon várom a Django Unchained-et!:-)
Xenothep
Felhasználó
2011.11.30 23:57
243 hozzászólás
Quentin Tarantino - Ponyvaregény

'94-es film, jól emlékszem rá megboldogult ifjú koromból. Nem láttam a mai napig egyszer sem, de az egész csapat a filmbeli dumákat lökte, akár indokolt volt aktuális helyzetben, akár nem.

Travolta, mint rossz fiú, már valahogy el sem tudom képzelni más szerepben, hiába a kisfiús vigyor, meg a csillogó szemek. S.L. Jackson pedig mindenhol ott van a filmoverzum csillagai közt, és ez helyén való. Uma Thurmant a Kill Billben kedveltem meg, Bruce Willis pedig számomra klasszikus.

Jó film volt, jó rendezésben, jó sztorival, jó színészekkel, jó zenékkel. Érdemes volt várnom vele tizenhét évet. Most kissé többet fogtam fel belőle, mint tettem volna ezt a bemutatás évében. Bár számomra túl soknak tűnt benne a b-megolás, a sztori valóban megkívánta.

Aki látta, annak azért ajánlom, aki még nem látta, annak pedig feltétlenül.
Én előveszem még, ebben biztos vagyok.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.11.30 23:33
97 hozzászólás
Ma a youtube-on megnéztem a '80-as klasszikus gagyi horrort, az Alligátort.8-)
igen, azt amelyiket kiskorában lehúzzák a WC-n, 12 év múlva pedig csuklósbusz nagyságúra nő és feltöri a betonjárdát!:-?:roll: Végig röhögtem rajta, akkora hülyeség, a Cápa után szabadon!:lol:
bel corma
Felhasználó
2011.11.30 20:25
322 hozzászólás
A Kisváros c. sorozat kapcsán én leginkább arra emlékszem, hogy Járay őrnagy folyton egy drága étteremben ebédelt, (rendőri fizetésből) és jóízűen végigette az egész étlapot! (Én pedig folyton megéheztem!) :-D
Norton
Felhasználó
2011.11.30 17:43
146 hozzászólás
Mostanában valami számomra is érthetetlen okból rákaptam a Kisváros című magyar akcijjófilm sorozatra. Ha tudom, megnézem. Annyira amatőr, hogy van benne valami sajátos báj. S mivel a cselekmény általában túlságosan nem köt le, mellette mást is lehet csinálni. Háttértévézésnek kitűnő. :-)
angyalka146
Felhasználó
2011.11.27 09:45
286 hozzászólás
Ízek, imák, szerelmek. (Nekem nagyon tetszett. :-) )
Jimmy Cartwright
Admin
2011.11.01 00:17
496 hozzászólás
Mi is volt mostanában említésre méltó, amelyet megtekintettem...

Parfüm - Nos, nem fellebbentve róla a fátylat (meg sokan bizonyosan ismerik is), csak annyit mondanék, hogy az "Egy asszony illata" kissé átértékelve. :-)

Benjamin Button különös élete - Egy film egy különös gyermekről, aki az első világháború befejezését követő napon születik... Megindító alkotás.

Avalon - Végre megszereztem! Tévében láttam egyszer, nem sokkal a Mátrix után. A felvetés igen hasonló, csak kicsikét komplexebb.

Elemi ösztön (Igen, a Sharon Stone-os.) - Még sosem láttam (egyben), így hát sort kerítettem rá. Szemét egy... thriller annyi bizonyos. :D

Mielőtt az ördög rád talál - Tipikus "hogyan b*****k el egy rablást", csak kissé komolyabban, mi több, drámaian.

Családi űrutazás - Címével ellentétben nem egy kellemes családi SF mozi. Érdekes kérdéseket feszeget (állam-, nemzetbiztonság, moralitás). A főszereplő számomra eléggé ambivalens volt. Bár tetszett a célja, s ahogyan küzdött érte, viszont nem tetszett, ahogyan általában bánt az emberekkel, s nem is mindig lehetett megérteni viselkedésének okait.

A tébolyultak - Azt hinné az ember, hogy zombi fronton nem lehet már újat mutatni. Bizonyára ez így is van, mert ez a film sem róluk szól, de a patent jó erre is. ;)

Vakság - Vajon mi történne, ha a világon egymás után mindenki elvesztené a szeme világát? Világvége hangulatú, ám mégis igazán érdekes film. (Ha jól emlékszem, van ehhez igen hasonló témában könyv is.)

Robin Cook's: Invasion - Ezerszer lehúzott rókabőr majdnem eredetije, s mint ilyen, határozottan kellemes. Viszont fergeteges látványtechnikára nem kell tőle számítani, mivel eleve kétrészes tévéfilmnek készült.

Zsernyákok - Rekembeszabott svéd-dán vígjáték. No azért a rekeszizmaim nem szakadtak bele, de határozottan kellemes kikapcsolódást nyújtott.

Turbózombi, véruszkár (Eredetileg: C.H.U.D.II.-Bud) - Évek óta kutatok utána, s a napokban végre megleltem! Kibeba***** jó zombiparódia! Szétröhögtem magam rajta.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.10.26 12:54
97 hozzászólás
Bizonyára veletek is előfordult, hogy nem tudtátok egy színész nevét, pedig - mellékszereplőként - szinte az összes ismert filmben feltűnt.
Sokáig így voltam Danny Trejo-val, John-Rhys Daviesszel, és Terry-Thomasszal (ő a '60-as években játszott vígjátékokban, többek közt Az egy kis kiruccanásban Louis de Funes oldalán). Aztán ott van még az ázsiai Byron Mann, aki a '90-es évektől rendszeresen szerepelt a kung-fu és egyéb akciófilmekben.
Craz
Felhasználó
2011.10.19 23:58
286 hozzászólás
Most néztem meg a Lesbian vampire killers című filmet. Igazán tanulságos volt. Sokáig megmarad emlékezetemben az a jelenet, amikor leszbikus vámpírcsaj szétrobban, és nem marad belőle némi trutymón kívül más, csak két darab szilikon ciciinplantátum.
Valamint a figyelmes néző leszűrheti a kellő tanulságot, miszerint: "Legközelebb, figyeld meg, buzi farkasemberek jönnek majd."
Tuti, hogy a filmet a tvájnyál három előőtt forgatták. :-D
TharBael
Felhasználó
2011.10.19 13:34
79 hozzászólás
Épp most fejeztem be a Clerks (Shop Stop) Című filmet. Régebben elég sokat olvastam róla, a többi "Néma Bob" filmet is láttam már, ám ez idáig kimaradt. Ajánlom sokaknak, tanulságos. Főleg azok számára, akik filmes szemmel is nézik! ^^
angyalka146
Felhasználó
2011.10.06 22:30
286 hozzászólás
Szégyenfolt (The human stain) - nekem tetszett. :-)
Ida
Admin
2011.10.06 22:02
918 hozzászólás
Mostanában ritkán nézek TV-t, mert elegem lett a reklámokból, videózni pedig szintén nincs sok kedvem. Kivétel a Kisvakond nadrágja, amit az elmúlt pár hétben legalább hússzor megnéztem az unokaöcsémmel. Szerencsére végre lett egy új kedvence: A Kisvakond és a sündisznó, amit eddig még csak 6-7 alkalommal láttam.:-D
Jimmy Cartwright
Admin
2011.09.30 20:33
496 hozzászólás
Ti hallottatok már a Once (Egyszer) című 2006-os ír filmről? Na tessék gyorsan bepótolni! Komolyan! Nagyon egyszerű, de nagyon szép történet egy ír utcazenész srácról és egy cseh zongorista lányról.

És a zene... na az például itt van.
Jimmy Cartwright
Admin
2011.09.29 00:16
496 hozzászólás
Na jó, akkor én is "büntetek"! :-)

Filmkoktél, avagy miket nézett Jimmy mostanában

Hősszerelmes romantikusoknak:
- Szédületes éjszaka /Take Me Home Tonight/
- Barátság extrákkal /Friends with benefits/
- Krumplirózsa /Frankie and Johnny - 1991./

Vicces akcióhősöknek:
- Johnny English Újratoltve

Romantikus akcióhősöknek:
- Bérgyilkosék /Killers/

Szimpla akcióhősöknek:
- Setup

Nosztalgiára vágyóknak:
- Égigérő fű

Kizárólag felnőtt nézőknek:
- :-P d-: # :-x X-:
Maggoth
Felhasználó
2011.09.28 23:54
119 hozzászólás
30 nap éjszakája, sok szeretettel ajánlom minden Alkonyat rajongónak! :-D
Randolph Cain
Felhasználó
2011.09.27 11:47
5 hozzászólás
A mondat első felével egyetértek, a másodikkal kevésbé. A "Sziget"-et ugyanis marhakönnyen elfelejtettem... mondjuk az "Avatar"-ral is így jártam... Úgy tűnik nekem nem jönnek be igazán azok a filmek, amik csak a látványra épülnek.
Maggoth
Felhasználó
2011.09.26 12:06
119 hozzászólás
Igazából két eltérő film a rokon temetika ellenére, de nekem mindkettő rohadtul tetszett :-)
Randolph Cain
Felhasználó
2011.09.26 10:59
5 hozzászólás
Nemrég láttam a "Never let me go" című angol drámát. Ilyen lett volna, ha a "Sziget" által boncolt témát amerika komolyabban vette volna. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki tartalmas filmre vágyik ;-)