Fórum - Antológiák, magazinok, fanzinok

[Előző] [1] [Következő]
Jimmy Cartwright
Admin
2015.04.14 16:26
496 hozzászólás
Kalandok és Kalandozók - novellaválogatás

A SpiritArt Kiadó előrendelési akciójának keretében kedvezményesen, 1200 forintért juthattok most hozzá a Kalandok és Kalandozók című novellaválogatáshoz.

A SpiritArt Egyesület Facebook oldalán a megosztók között kisorsolnak egy kötetet, amit a jövő hét folyamán el is juttatnak a szerencsés nyertesnek. A játékban részt vesznek azok a megosztók is, akik már előrendelték webshopunkban a kötetet!

A kötetben fõként a Lidércfény, a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház, és a Karcolat alkotóinak novellái találhatóak meg.

A SpiritArt Egyesület Facebook oldala:

A SpiritArt Kiadó webáruháza

Egy kis kedvcsináló, hangulatkeltő:

"Az öblön túl, ahol a Lélekalja Kávézó áll, és egy vörös szemű, kárhozott félisten vigyázza a kietlen partvidéket, végeláthatatlan, sötét erdőség húzódik a szárazföld belseje felé. Az erdő mélyén, a Fantáziaföld felé vezető, ezer veszéllyel szegett ösvény mellett egy titkos átjáró áll, ami egy fogadóhoz vezet, ahová betérhet a fáradt vándor, mielőtt folytatná útját. A Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház termeiben mindig víg a hangulat, nevetés és poharak koccanása hallik… De odafent, a könyvtárszobában gyertyafényes csend honol. Nem léphet be oda csak úgy akárki: a fogadós és különös őrei életük árán is védik azon ritkaságokat, melyeket hosszú évek alatt ajándékba kaptak az arra tévedő tollforgatóktól egy szívből jövő mosolyért, egy pohár jó borért, őszinte elismerésért és a kivételes nyugalomért, amit e hely áraszt.

Hogy e ritkaságokból igazi könyv készülhetett, talán annak köszönhető, hogy a tollforgatók szeretnének visszaadni valamit az ajándék nyugalomból, mely ritka vendég zűrös életükben… Talán annak, hogy valami szemtelen könyvrajongó sok fáradsággal, sörrel és kedveskedéssel kicsalta az írásokat valahogy az örökéber fogadóstól. Akárhogy is: érezd magad megtisztelve, Vándor, hogy olvashatod e becses gyűjteményt. Ezen írásoknak sorsuk van, akárcsak tenmagadnak, és csakis méltó kézbe kerülhetnek. (...)
Jártó Róza
Felhasználó
2014.08.16 20:15
2 hozzászólás
Kedves Admin!

Annak ellenére, hogy pár éve írok csupán három könyvem jelent meg. Az első a Bagoly őrs vigyázz 2009-ben magánkiadásba, a LoveNet Az internetes ismerkedés világa kisregény (2013) és a Golgoták és kisdedek novellás-kötet (2014) években. A két utolsó könyvem az alkotótársammal 2013 évben alapított Róza & Julius Kiadó égisze alatt jelent meg, amit elsődlegesen saját könyveink és cd-ink ( komolyzenei szerkesztő a társam) biztonságosabb megjelentetése okán hoztunk létre. A kérdésem, hogy saját könyveimet hogyan ismertethetném itt az oldalon.

Üdvözlettel: Jártó Róza
Kapitány
Fejlesztõ
2014.07.28 20:53
560 hozzászólás
Magyar fantasy aratott sikert két rangos amerikai könyves versenyen:

http://www.fantasybooks.hu/?p=882
Jimmy Cartwright
Admin
2013.06.26 20:57
496 hozzászólás
Kapitány!
Lehetne igen olyat, hogy Roland legutóbbi itteni hozzászólását áthelyezed a "Magánkiadás vs. könyvkiadók" témába, hogy egy helyen legyen, ami ezzel kapcsolatos ugye? :-)
Kétvirág
Felhasználó
2013.06.26 14:26
207 hozzászólás
Szerintem vigyük át a beszélgetést ide:
http://v2.lidercfeny.hu/forum_t.php?kat_id=54&oldal=1

Így nem offoljuk szét ezt a témát.
FellenbeckRoland
Felhasználó
2013.06.26 12:36
4 hozzászólás
Köszönöm. Túl sok tapasztalatról nem tudok beszámolni, mivel a nagyobb kiadókat nem kerestem meg a könyvvel. Nem gondoltam, hogy bármelyiket is érdekelné a dolog, amit üzleti szempontból teljesen meg tudok érteni. Csak megígértem magamnak, hogy még 40 éves korom előtt megjelenik egy könyvem, ezért kerestem meg az Underground Kiadót, akik segítségével végül is magánkiadásban jelent meg. Szolid áraik vannak, szerintem, én legalábbis hajlandó voltam áldozni rá ennyit, igaz nem is kértem semmi extrát, még a borító képeit is én csináltam. Náluk legalább felkerült a webshopba, igaz azt még nem tudom megítélni, hogy mekkora az oldal reklámértéke. Készítettem egy reklámfilmet, ami lassan teljesen elkészül, azt felrakom a youtube-ra, illetve a Lidércfényhez hasonló oldalakon próbálok reklámozni több-kevesebb sikerrel:-D Nyilván ha valaki komolyabb felhajtást - pozitív értelemben - szeretne, és hisz a könyvében, valamint nem tart az esetleges visszautasítástól, akkor célszerű egy nagyobb kiadót megkeresni. Ja és az Underground mindent intéz - isbn szám, köteles példány stb -, kapsz egy próbapéldányt, amiben még javítható az esetleges hiba, még a végleges forma előtt.
Egyébként sok sikert hozzá és kitartást. Milyen stílusban írsz?
Kétvirág
Felhasználó
2013.06.24 22:04
207 hozzászólás
Gratulálok!

Mostanában én is kacérkodom a könyvkiadás gondolatával. Éppen ezért nagyon-nagyon érdekelnének a tapasztalataid!
FellenbeckRoland
Felhasználó
2013.06.24 18:33
4 hozzászólás
fellenbeckroland@gmail.com
Ida
Admin
2013.06.24 16:57
918 hozzászólás
Melyik e-mail címedre tudok írni?:-)
FellenbeckRoland
Felhasználó
2013.06.24 16:41
4 hozzászólás
Szia!

Ha írsz nekem egy címet, küldöm és köszi:-D
Ida
Admin
2013.06.24 14:37
918 hozzászólás
Szívesen írok róla egy könyvajánlót az oldalra, a AKF-be és a Fantasy Books-ra, ha el tudsz belőle juttatni nekünk egy példányt.:-)

FellenbeckRoland
Felhasználó
2013.06.24 13:14
4 hozzászólás
Sziasztok. Nem tudom szabad e ilyet, de megjelent első könyvem, melynek címe Mikor kialszanak a fények. Egyébként Desdichado név alatt az oldalon is található néhány írásom. A kötet 11 horrornovellát tartalmaz. Remélem néhányan kedvet éreznék majd az rlolvasásához és remélem egyikük sem fog csalódni:-) Az alábbi linken elérhető a könyv.http://bolt.undergroundkiado.hu/mikor-kialszanak-a-fenyek
Jimmy Cartwright
Admin
2011.04.22 19:24
496 hozzászólás
Új portál a fantasy rajongóinak

Nemrégiben indult útjára a FantasyFan.hu oldal (egyelőre tesztüzemben), amely - mint az az elnevezéséből is következik - a fantasi iránt érdeklődőknek, rajongóknak szól. Saját bevallásuk szerint leginkább a közösségre szeretnének építeni, azonban természetesen náluk is van egy szerkesztőgárda.

Igyekeznek mindenféle ízlésnek megfelelni, a "klasszikus" könyvektől kezdve, a képregényeken át, az on-és offline játékok, valamint az ismert és kevésbé ismert filmek, sorozatok egyaránt helyet kapnak a palettán.

Mindehhez természetesen rád is szükség van. Rád, hogy olvasd, rád, hogy a fantasyvel kapcsolatos írásaid (legyen az novella, könyvismertető, filmajánló, bármi) elküldd nekik, hogy akár a címlapon, kiemelt helyen lásd viszont.

Szóval hajrá, regisztráljatok, s keltsük együtt életre, ezt a remek kezdeményezést!

http://www.fantasyfan.hu/
Jimmy Cartwright
Admin
2011.04.03 18:40
496 hozzászólás
Megjelent a Lavarhion kilencedik száma amelyet a http://www.lavarhion.site90.net/ oldalon találsz meg.

A kilencedik számban Toron vidékéről és a Quiron tenger partvidékéről származó fóliánsokat gyűjtötték össze a szerkesztők!

Reméljük, örömmel forgatjátok majd az újságot!
Smith
Felhasználó
2011.02.21 14:12
3 hozzászólás
A saját könyvemet is lehet reklámozni? :D
Igaz, még nem jelent meg, majd csak a II. negyedévben fog, de azért belinkelem ide az e-bookot, hagy ismerkedjen vele itt is mindenki :D

http://adamobooks.hu/eredet.html

Ja, és van egy fantasy regényem is - mellékesen:

http://adamobooks.hu/fajok_harca.html

Jimmy Cartwright
Admin
2010.10.02 16:32
496 hozzászólás
Megjelent a Lavarhion nyolcadik száma amelyet a http://www.lavarhion.site90.net/ oldalon találsz meg.

Ebben a Toron vidékéről és a Quiron tenger partvidékéről származó fóliánsokat gyűjtötték össze.
Jimmy Cartwright
Admin
2010.10.02 16:31
496 hozzászólás
Ide jöhetnek a mindenféle megjelenések, ajánlások, rövid ismertetők.
[Előző] [1] [Következő]