Fórum - Blogok

[Előző] [1] [2] [Következő]
Zspider
Felhasználó
2013.09.25 02:05
48 hozzászólás
Ó, belepirulok a monitorba. Meglettem említve, ez igencsak ritka élmény, de felettébb büszkévé tettél vele :-) A cikket átolvastam és nagyon érdekes volt. Főleg az olvasók és írók reakciói.

A képregények sorsa sosem volt túl büszke, de ez nem ok, hogy ne védjem utolsó pajzsomig :-) Van majd nektek is egy meglepim, de arról később.

Amúgy igen, miután írtam választ észre vettem én bamba, hogy kint van már a blogom és még hozzá pont ezzel a hírrel.
Jimmy Cartwright
Admin
2013.09.24 17:31
497 hozzászólás
Azt hiszem, én emlékszem... Olyannyira, hogy mintha meg is említettelek volna a Lector Magazin első számában (lásd pl. itt: http://spiritart.hu). :-)

Meg aztán, ha jól látom, "kint vagy" jobb oldalon is a Blogszemlében. :-) (És ott a hivatkozásra kattintva kicsit egyszerűbb a blogodra jutni - most például pont oda, ahol az említett Horror Hava van. ;) Én személy szerint kíváncsian várom!)

A képregényes sikereidhez gratulálunk (előre is), annál is inkább, mert ez hazánkban nem egy széles körben elfogadott műfaj (ami részben talán annak köszönhető, hogy a kilecvenes években elárasztották a hazai piacot kétes kivitelezésű kis füzetecskékkel).

Lényeg, a lényeg: a nagytestvér figyel. :D
Zspider
Felhasználó
2013.09.23 14:22
48 hozzászólás
Sziasztok!

Akik még emlékeznek rám észre vehették, hogy jó ideje eltűntem. Ennek az oka az, hogy NAGYON sok dolgom volt. Részben a párszor itt reklámozott Random magazin képregényeit írtam, részben úgy fest nyomtatva is megjelenik egy általam írt képregény, mellékesen lassan elkészül a saját honlapom, közben sok újságírói munkát végeztem, éééés amiért most ide jöttem az egy kis híresztelés ugyanis a blogomon készülök egy Horror Hava eseményt tartani, aminek a során Október mindennapján kikerül egy egyperces rémmese.
http://zspider.blog.hu/2013/09/13/a_horror_hava_elozetes

Már előre kezdem őket felhalmozni, de lehet drukkolni, hogy túléljem a hónapot!
Nibotusz
Felhasználó
2012.08.16 15:42
4 hozzászólás
Sziasztok!

Személyes portálomon több alkotást is olvashattok, s közte egy komolyabb reényt is. A mű egy általam létrehozott fantasy világban játszódik. Remélem lesz néhány amber, akinek tetszeni fog.

http://nibotusz.atw.hu :lol:
Sid
Felhasználó
2012.08.16 15:37
1 hozzászólás
Sziasztok!

Modernkori, amatőr fantasy blogregényemet írom a következő blogon:
http://soulscreamonline.blogspot.hu/

Démonok, titánok, lelkek és még sok más... Próbáltam minél kevesebb klisével dolgozni, némi humort, szerelmi szálat és horrorelemet is hozzáadva. Az ismertető megtalálható a blogon! A bloghoz tartozik egy wiki is, ami folyamatosan frissül és tele van információval az olyanok számára, akik lassan haladnak az olvasással és közben felejtenek.

Jó szórakozást!
Craz
Felhasználó
2012.03.04 01:58
286 hozzászólás
Megnyílt a Nyakontöntött Próbagoblin Szolgáltatóház könyvtárterme.

http://nyakonontottprobagoblinszolgaltatohaz.blogspot.com/

Akik eddig novellákat hagytak a polcokon: Boros György László, Kapitány, Jimmy Cartwright, Mab Tee, Zora, Stiga, Maggoth, Cyrus Livingstone, Bökös Borbála, Kelvin, Styra, Pintyő, Randolph Cain, Mickey Long, Laural Delarmée, Vantella, Christine Ardens, Hematith, B. P. Hadey, Sren Tiles és Craz.

Térj be egy italra és egy novellára. :-D 8-)
Zspider
Felhasználó
2012.02.06 17:24
48 hozzászólás
Megjelent a Random 3. száma!

Város Legendái 3. részét én magam írtam :-) Olvassátok, ha érdekelne gyertek alkotni!
Jimmy Cartwright
Admin
2011.09.16 13:09
497 hozzászólás
Két dolgot is szeretnék ajánlani, amelyből ugyan egyik sem (igazán) blog, de mégis érdemes rászánni némi időt.

Az első a Hármas könyvelés - Podcast könyvekről, képregényekről, digitális vagy papír, mi elolvassuk!, amelyet a http://harmaskonyveles.hu/ címen érhettek el. Eleddig nyolc rész készült el, a legújabb épp tegnap este, így ma már az is hallgatható.

A másodikat épp a fenti oldalról ismertem meg egy sajnálatos halálhír kapcsán. Legeza Ilona Irodalmi Honlapján a klasszikus, modern, magyar és világirodalom
3060 alkotásáról lehet hosszabb-rövidebb magyar nyelvű könyvismertetőt olvasni, mi több, ugyanezen kategóriákban jónéhány ingyenesen letölthető hangoskönyvet is tartalmaz.
Xenothep
Felhasználó
2011.06.07 22:57
243 hozzászólás
A kereső motorok hülyék az összetett fogalmakhoz, így szavanként keresnek rá dolgokra. Legutóbb beírtam, hogy "felfújható játékok", mivel medencét, meg ugrálóvárat kerestem gyerekeknek, és még nekem égett a pofám a találatok láttán... :-P
Fuvallat
Felhasználó
2011.06.07 17:15
51 hozzászólás
Ennek így semmi értelme! Van egy (kezdetleges) alkotói oldalam, amit soha nem vertem nagydobra. Hónapok óta nem frissítettem, mégis van rajta élet. Több, mint a Lidérces műveimnél, bármely nicknév alatt. A mai napon, eddig 37 katt.
Egyszerűen nem értem...
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.06.04 11:18
97 hozzászólás
Köszönöm szépen!:-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.06.04 10:10
560 hozzászólás
Felvettem az új blogot a blogszemlébe.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.05.21 13:39
97 hozzászólás
Nemrég indítottam útjára az alkotói blogomat: http://cyruslivingstone.blogspot.com/
Kimondottan fantasyról, misztikumról és műhelytitkokról szól, ajánlom figyelmetekbe szeretettel!:-)
Zspider
Felhasználó
2011.04.23 00:00
48 hozzászólás
Valakinek hatására voltam! :D Köszi Kapitány :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.04.22 06:43
560 hozzászólás
Szerintem jöhet, megnézzük.
Xenothep
Felhasználó
2011.04.21 21:38
243 hozzászólás
A régi blogom törlés általi halált halt, de Zspider hatására főztem egy újat. Viszont nem annyira kapcsolódik a Lidércfény oldal témájához. Inkább egy embertelen, és brutális kísérletnek nevezném, amolyan önelemző folyamatnak egy már-már eposzi nagyságokat elérő napló segítségével.

Hát kell ez nektek?

Merthogy nekem szükségem van rá, az tény...
Kapitány
Fejlesztõ
2011.04.21 19:25
560 hozzászólás
Zspider blogja is felvéve.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.04.20 10:27
97 hozzászólás
Én is köszönöm Kapitánynak!:-)
Zspider
Felhasználó
2011.04.20 00:35
48 hozzászólás
Juhú! Elkészült az új blogom :D
http://zspider.blog.hu/
why-att
Felhasználó
2011.04.18 13:13
31 hozzászólás
Köszönöm szépen! :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.04.17 20:11
560 hozzászólás
Ma végre volt egy kis időm, így bővítettem a blogszemlét Cyrus Livingstone és why-att blogjával.
Cyrus Livingstone
Felhasználó
2011.04.07 22:06
97 hozzászólás
Akkor, ha megengeditek, én is propagálnám a sajátomét: http://irodalomeskultura.blogspot.com/
Jimmy Cartwright
Admin
2011.04.07 20:49
497 hozzászólás
Én már nézegettem, nekem tetszik. :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2011.04.07 20:11
560 hozzászólás
Hétvégén majd megnézem és beillesztem az eddigi blogok közé.
why-att
Felhasználó
2011.04.07 16:50
31 hozzászólás
Ha már van erre lehetőség, óvatosan, félszegen beajánlom az enyémet is:
echoes-w.blogspot.com
[Előző] [1] [2] [Következő]