Fórum - Pályázatok

kiccsaj77
Felhasználó
2012.10.31 21:30
1 hozzászólás
Én sem kaptam visszajelzés. A hit erejével a címe. Most este küldtem el.
Vegetto11
Felhasználó
2012.10.31 21:24
3 hozzászólás
Sziasztok!
Nekem is hasonló problémám lenne. Délután küldtem el a novellámat, Szürke pokol címmel.
Remélem célba ért az írás :-)
További szép estét!
Chymerea
Felhasználó
2012.10.31 21:03
1 hozzászólás
Sziasztok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz - én sem kaptam még visszajelzést. Ma reggel küldtem el az Elvadult szoborkert című novellát.Nem panaszkodni akarok, mert ráérek megvárni az igazoló emailt, csak a kiírásban az szerepelt, hogy itt kell jelezni. Hát megtettem:-)

Szép estét!
Kapitány
Fejlesztõ
2012.10.30 19:07
560 hozzászólás
A pályázati visszajelzésekkel kapcsolatban: néhány esetben előfordul, hogy megpróbálom elküldeni a visszajelzést, de a címzett levelezőszervere visszadobja a levelet. Ezzel sajnos nem igazán tudok mit tenni...
Kapitány
Fejlesztõ
2012.10.29 20:23
560 hozzászólás
Morzan, ugye te küldted a Fagyos világ című novellát? Ha igen, akkor most küldtem el a visszajelzést :-)

A késlekedésnek egyébként az az oka, hogy a válaszokat kézzel írom meg, és nem egy automata program jelez vissza. Viszont csak esténként van időm a pályázati művekre, ezért ment később a levél :-)
Morzan
Felhasználó
2012.10.29 13:17
16 hozzászólás
Sziasztok!

Nekem az lenne a problémám, hogy szeretnék indulni VII. Lidércfény Pályázaton és tegnap este el is küldtem a novellámat, de még nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail...
Ezen az oldalon találtam meg a pályázatot: http://jsimonaranka.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1171567
És ott azt írták, hogy rövid időn belül megérkezik a visszaigazoló, ha nem akkor érdeklődjek, itt.
Bár lehet, hogy csupán türelmetlen vagyok :-D
Ha csak még nem jutott rá idő, akkor bocsánat a türelmetlenkedésemért, de ez lesz az első ilyen pályázatom és kicsit izgulok :-)

Válaszotokat előre is köszönöm!
Kapitány
Fejlesztõ
2012.10.10 17:40
560 hozzászólás
Novella villámpályázat

Közhírré tétetik, hogy a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház novella villámpályázatot hirdet!


Nevezési díj: nincs.


Megvesztegetési díj: legalább egy korsó sör.


Feltételek:

1. Feltétlenül szándékodban álljon írni egy novellát.
2. Ami hozzávetőlegesen minimum 4973 és maximum 12627 karaktert tartalmazhat.
3. A novella műfaja kizárólag csak fantasy, sci-fi, vagy egyéb lehet.
4. Pályázhatnak: Magyarországon és jelenlegi határainkon túl élő magyar nyelven alkotó amatőr írók, kizárólag saját maguk által írt, magyar nyelvű novellákkal.


Beküldési határidő: Földi idő szerinti 2012. 10. 31. 23 óra 59 perc 42 másodperc.

További infók:

http://nyakonontottprobagoblinszolgaltatohaz.blogspot.hu/2012/10/novella-villampalyazat.html
Kapitány
Fejlesztõ
2012.08.18 21:53
560 hozzászólás
Fantasztikus vadnyugat - az LFG.HU novellapályázata

Körözvény

Mint ahogy azt előző három pályázatunk során megszokhattátok, pályázni fantasy, sci-fi vagy horror témában lehet, (szóközökkel együtt) legalább 5000, legfeljebb 20000 karakteres művekkel.

Két megkötésünk van:

– a novella nem egyszerűen fantasy, sci-fi vagy horror témájú legyen, hanem egyúttal western történet is kerekedjen belőle, és

– szerepeljen benne (legalább) a következő három elem: egy sheriff, egy pap és egy rúd dinamit.

Csak önálló, eredeti műveket várunk: a novellák nem íródhatnak már létező fantasztikus irodalmi világra, a pályázók ezúttal is teremtsenek önálló mítoszt. „Western korszakban”, vagy arra hasonlító alternatív földi/kitalált világban játszódhatnak a történetek, és a képzelet szülte, mitológiai, mesebeli és más lények (pl. sárkányok, manók, lidércek androidok stb.) is megjeleníthetők. Nem elvárás, hogy a novellában szóról-szóra elhangozzék a mottó, és nem kötelező tartózkodni a humoros megoldásoktól sem. (Szeretnénk, ha a címadásban is elrugaszkodnának a szerzők a kiírásétól.)
Egy szerző korlátlan számú novellával nevezhet, és társszerzőséget is elfogadunk. Pályázhat minden magában kedvet érző író, függetlenül attól, hogy jelent-e már meg kötete vagy szerepelt-e novelláskötetben egyéb írása.

Élve vagy holtan

Az írások beérkezésének határideje 2012. október 31. napja, éjfél
Eredményhirdetés 2012. december 1. napján.
Nevezési díj nincs.

További infó:

http://lfg.hu/55119/hirek/fantasztikus-vadnyugat-az-lfg-hu-novellapalyazata/
Kapitány
Fejlesztõ
2012.08.14 09:37
560 hozzászólás
Egy norvég város szélén élő szomáliai bevándorló esete, akit még az afrikai szárazföld peremén harapott meg egy kitaszított vámpír.

És szegénynek még az egere és a billentyűzete is összetört :-D
Ida
Admin
2012.08.14 00:00
918 hozzászólás
Pl. Európa központi részeihez képest a szélén lévő országok is perifériának számítanak. Talán írni kellene egy novellát, melynek célja Portugália, vagy Norvégia bemutatása.

Esetleg egy adott külvárost is lehet perifériának tekinteni.

Vagy társadalmi szempontból megközelíteni a dolgot, és az adott társadalom peremén élőkről írni valamit.

Ha pedig viszünk bele némi fantasy elemet is, máris megvan a sztori:

Egy norvég város szélén élő szomáliai bevándorló esete, akit még az afrikai szárazföld peremén harapott meg egy kitaszított vámpír.

Ebben bőven akadna periféria, de talán túl sablonosnak találnák.:roll:
Jimmy Cartwright
Admin
2012.08.13 14:04
497 hozzászólás
Háttőő... szerintem a "klaviatúra" már önmagában is egy periféria... és akkor még az egérről, a monitorról, a nyomtatóról, a szkennerről, stb. nem is tettem említést. Ill. most már igen. :-)
Szóval elég fura egy kiírás ez így. :(
Ami persze nem Maggoth hibája. ;)
A bonsai viszont igenis csatakiáltás, csak a kisebbik fajtából. :-)
Craz
Felhasználó
2012.08.13 13:19
286 hozzászólás
Oké, periféria, de mégis mi?
Sci-fi, fantasy, elbeszélő költemény, rózsaszín vámpírtörténet, vagy Maggoth(1) kedvéért 2000 szavas haiku? (Nem, Maggoth, a haiku nem csatakiáltás. Se a bonsai, se a feng-sui.) :D
maggoth1
Felhasználó
2012.08.13 11:28
29 hozzászólás
A Töviskapu.hu két éves évfordulója alkalmából meghirdeti a TK Antológia kiírását.

A kiírás célja, hogy klaviatúrát ragadjatok, és olyan original novellák szülessenek, amelyek központi ötlete a periféria. Minél kreatívabb, annál jobb; kerüljétek a sablonokat. Csak befejezett, és eddig még nem publikált pályaműveket fogadunk el.

A pályázati anyag terjedelme: 10 000 – 35 000 karakter között mozoghat (szóközökkel). Az ezt el nem érő, illetve a karakterhatárt meghaladó méretű kéziratot a pályázat kiírója olvasás nélkül elutasítja.

Jelentkezés: bárki jelentkezhet, aki betöltötte a 18. életévét.

Kivételek, összeférhetetlenségi alapon: a zsűri bírái, a zsűri bíráinak egyenes ági rokonai, úgymint testvér, gyermek, szülő, férj, feleség, valamint nem jelentkezhet az antológiai kihívás hivatalos szervezőjének képviselője (ani :P).

Írói álnév használata megengedett, de vedd figyelembe, hogy a kézirathoz megadott név fog szerepelni az antológiában is.

Nevezési díj nincs.
Egy író mindössze egy novellával pályázhat.

Beküldés: a pályázati anyagokat e-mailben a tkantologia@gmail.com címre (csatolt fájlként) 12-es betűnagysággal, Times New Roman betűtípussal, 2,5-2,5 cm-es oldalmargókkal, normál sorközzel, 1 hasábos tördeléssel fogadunk el.

Az anyagban kerülendő mindennemű kép és hanganyag. A formázás: sorkizárt, új bekezdésen kívüli enterek kerülése javallott.

A pályázat kiírója nem vállal felelősséget a beérkezett munkák tartalmáért, nem szerkeszt és nem lektorál anyagot, minden formai és tartalmi kitételről a szerzőnek kell gondoskodnia beküldés előtt, beleértve a bétázást is. Nyelvtanilag, stilisztikailag hibás anyagot nem tudunk befogadni.

Kizárólag jogtiszta, a pályázó által írt pályázati anyagot tudunk érvényesnek nyilvánítani.

A pályázati határidő után beérkezett írásokat nem fogadjuk be.

Beküldési határidő: 2012. szeptember 30., éjfél.

A beküldött novellák értékelő pontozáson esnek át, besorolásukról a meghívott zsűritagok döntenek. Az Antológiába a művek az elért pontszámok szerint, csökkenő sorrendben kerülnek be.

A zsűri által tíz legjobbnak ítélt novella kiválasztása és elbírálása 2012. szeptember 21. – október 20. között zajlik majd. Értékelésükről a szerzők a zsűritagok által személyes véleményt kapnak honlapunkon.

Eredményhirdetésre 2012. november 20-én kerül sor.

A beküldött művek közlésre kerülnek a http://toviskapu.hu/antologia honlapon. Így azok is véleményezhetik az írásokat, akik egyébként nem vettek részt a kihíváson.

Amennyiben nem érkezik be megfelelő számú minőségi pályamű, a kihívás elmarad.



Díjazás:

Az Antológiába bekerült tíz legtöbb pontot kapott szerző 5 nyomtatott tiszteletpéldányt kap. Az antológia nem kerül kereskedelmi forgalomba, később is csak jutalomként lehet majd hozzájutni a TK egyéb kihívásainak nyerteseiként.

A tíz bekerült szerző közül az első helyezett 10 000 Ft-os könyvvásárlási utalványban részesül. A felmerülő kérdéseket a tkantologia@gmail.com címre várjuk.



A kihívásról BÍRÁKNAK és OLVASÓKNAK:

A zsűri kiválasztása egy nívós kihívás esetén mindig nehéz feladat, ezúttal a te segítségedet is kérjük! Senkinek sem mindegy, kik bírálják el a művét. Lehetőséget adunk arra, hogy együtt, jelöléssel és szavazással állítsuk össze az általad legszakavatottabbnak, rátermettebbnek és hozzáértőbbnek ítélt bírákból álló zsűrit.

Mit kell tenned?

2012. 08. 10. – 08. 20. között küldd be a tkantologia@gmail.com címre annak az öt személynek a nevét, aki szerinted a legmegfelelőbb lenne a zsűri bíráinak posztjára. (Ha ismered az email címét, azt is írd meg a levélben.) Tíz napon keresztül várjuk tehát a jelöléseket a megadott e-mail címére.

Kit jelölhetsz bírának?

Bárkit (nem kell TK tagnak lennie), aki betöltötte a 18. életévét, jártas az irodalom terén, pártatlan, és szívesen részt venne ebben az izgalmas játékban. A bírák közvetlen rokonai (testvér, szülő, gyermek) nem vehetnek részt a kihíváson íróként.

2012. 08. 20-án fogjuk megjelentetni a szavazási lehetőséget a http://toviskapu.hu/antologia oldalon, a beérkezett jelölések pontos listájával. (Kivétel ez alól azon jelöltek neve, akik bizonyítottan, megkeresésünk után nem vállalták a felkérést).

2012. 08. 20. – 08. 30-ig szavazhatsz öt a listán szereplő nevek közül.

Egy embertől egy jelölést és egy szavazatot áll módunkban elfogadni, ezen jelölésekben és szavazatokban egyenként legfeljebb öt név szerepelhet.

A legtöbb szavazatot kapó személyek közül az első öt fő teszi majd ki a TK Antológia zsűrijének testületét.



Pontozás:

A zsűri mindegyik tagja önállóan pontoz. A pontozás során figyelembe veszi a beküldött novella helyesírását, stilisztikáját, az ötlet egyediségét, a történet dramaturgiáját és színvonalát. A pontozás egytől ötig terjedő skálán folyik, ahol az értékek ezt jelentik:

1 – rossz

2 – hiányos

3 – korrekt

4 – jó

5 – nagyon jó

Lehetőséget teremtünk közönségszavazásra is. Egy egytől ötig terjedő számmal kell megadni, hogy az adott történet a szavazónak mennyire tetszett, milyen a stílusa, mennyire egyedi az ötlet, milyen a történet dramaturgiája, színvonala és helyesírása.

A szavazatokat emailben várjuk a tkantologia@gmail.com címre. A verseny végével egy összesítő lapon névtelenül feltűntetjük őket, ami a holnapon is megtekinthető lesz.

A közönségszavazatokat átlagoljuk, értékük a bírák szavazataival együtt adják a végleges eredményt. A végleges eredmény 5/6 része a bírák szavazataiból áll össze, a maradék 1/6 része a közönség szavazatait jelenti.

Példa az eredmény kiszámítására:

Bírák szavazatai: A – 5, B – 5, C – 2, D – 3, E – 1

A közönség szavazatainak átlagolt értéke: K – 3

A végpontszám kiszámítása: (A+B+C+D+E+K)/6 =(5+5+2+3+1+3)/6=19/6=3,17

A szavazás mellett a honlapon lehetőség lesz olvasói véleményt is mondani.

Azok között, akik végigszavazzák az összes történetet, kisorsolunk öt példányt az antológiából.

Ne gondolkozz sokat, tarts velünk, és segíts te is a véleményeddel!

Ha szeretnél minél hamarabb értesülni a frissítéseinkről, lájkold a Facebook oldalunkat!

A Töviskapu Antológia szervezői.

Kapitány
Fejlesztõ
2012.06.24 13:07
560 hozzászólás
A holló évszázada - A Historium Kiadó novellaíró pályázata

A Historium Kiadó történelmi novellaíró pályázatot hirdet amatőr prózaíróknak a Hunyadi család életének, sorsának, tetteinek témakörében, A holló évszázada címmel.

Pályázati feltételek:

- Pályázhat minden olyan magyar anyanyelvű (bármely országban élő) amatőr szerző, aki már elmúlt tizenöt éves, és nem rendelkezik önálló (nyomtatásban is megjelent) kötettel.
- A pályaműveknek a 15-16. században kell játszódniuk, és mindenképpen kapcsolódniuk kell valahogy a Hunyadi család valamely tagjához.
- A pályaművek minimális terjedelme 10.000, maximális terjedelme 30.000 leütés (szóközökkel).
- Kizárólag polgári névvel vagy magyar csengésű művésznévvel lehet jelentkezni.
- A pályaműveket e-mailben várjuk a historium.kiado@gmail.com címre, kizárólag csatolt állományként. A tárgy mezőbe kérjük beírni a következőt: „A holló évszázada – pályamű”.
- Egy pályázó csak egy művel jelentkezhet, mely nem jelent meg nyomtatásban, és melyet nem nyújtott be másik pályázatra!
- Postai úton beküldött kéziratokat nem fogadunk el érvényes pályamunkának, ilyen anyagot nem őrzünk meg és nem küldünk vissza!

Beérkezési határidő: 2012. november 1.

Eredményhirdetés: 2012. december 1.

Díjazás:

- A legjobb írások megjelennek a kiadó A holló évszázada című antológiájában, 2013 tavaszán, a Fiatal magyar prózaírók sorozat részeként.
- A kötetbe bekerült szerzők fejenként 10 tiszteletpéldányt kapnak a megjelent könyvből.

A teljes kiírás itt érhető el:

http://www.historiumkiado.eu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=7&Itemid=11
Jimmy Cartwright
Admin
2012.05.13 16:27
497 hozzászólás
Meztelen Ügynök - Pályázat

Pályázat "vámpíros" témájú alkotások írására és rajzolására



A MEZTELEN ÜGYNÖK Szórakoztató Irodalmi Magazin pályázatot hirdet vámpírokkal kapcsolatos szöveges és képi alkotások elkészítésére!

A pályázaton Magyarországon és határainkon túl élő alkotók:
1.) kizárólag saját maguk által írt, magyar nyelvű szépirodalmi alkotásokkal (kivéve vers),
2.) kizárólag saját maguk által készített grafikai, képi alkotással (kivéve fotó) vehetnek részt.
Az első kategóriában olyan, a vámpír legendához kapcsolható, és/vagy vámpírokról szóló prózai műveket várunk, amelyekben a karakterek száma (szóközökkel együtt) maximálisan 30.000. A képi alkotás maximális méretét egyen-ként nyolc megabájtban határozzuk meg, a készítése során kézi, illetve digitális technika alkalmazható, a
kettő keverhető. Önálló fénykép nem indulhat, de a digitális technikájú rajzokban fényképek elemeit fel lehet használni. Az irodalmi műveket Word formátumban, míg a képes alkotásokat jpeg kiterjesztésű fájlban kell az alábbi elektronikus levélcímre elküldeni: meztelenugynok@gmail.com.
Egy alkotó kettő pályaművel szerepelhet kategóriánként (tehát, ha mindkét kategóriában indul, összesen néggyel).
A pályaművek előtt minden esetben fel kell tünteni a szerző nevét, címét, e-mail címét, illetve esetlegesen művészi álnevét. A levél tárgyában szerepeljen a pályázatra való utalás, de a személyes adatokon, illetve a mellékelt fájlokon kívül a levélben nem kell semmilyen más szöveget közölni.
A legjobbként elbírált műveket nyomtatott, vagy digitális kiadványainkban lehetőségeink szerint megjelentetjük.
A megjelentetésért a pályázó pénzt nem kap, mert ez "belépő" az alkotók "magasabb szintjére", a lehetőség pénzdíjazás nélkül is értékes. A magazinunkhoz kapcsolódó www.irjunk.hu honlapon az igényes alkotások megjelennek, a szerzőik pedig "alkotói" státuszba kerülnek. Az alkotások elbírálását a MEZTELEN ÜGYNÖK Szórakoztató Irodalmi Magazin állandó írói és rajzolói végzik. A nyerteseket nem rangsoroljuk. E pályázatban húsz (kategóriánként tíz-tíz) nyertes alkotást választunk ki.
A birtokunkba jutott személyes adatokat a pályázó egyértelmű felhatalmazása nélkül harmadik félnek nem adjuk át, kizárólag a pályázattal kapcsolatos kommunikációra használjuk fel azokat.
A pályázat benyújtása egyben a pályázó nyilatkozata is arról, hogy a pályázatra nevezett alkotásnak ő a szerzője, annak jogaival maga rendelkezik, és közlése nem ütközik semmilyen akadályba. Amennyiben harmadik félnek személyiségi, vagy szerzői jogok vonatkozásában kifogása merülne fel, az ezzel kapcsolatos felelősség egyedül a
pályázót terheli.

A beérkezési határidő: 2012. 06. 15. éjfél.

A pályázat nyerteseit 2012. július 31-ig értesítjük.
maggoth1
Felhasználó
2012.05.01 10:58
29 hozzászólás

A Nyitott Szemmel magazin novellapályázatot hirdet „Hogyan győztem” címmel. Beküldési határidő 2012. június 30. A legszebb pályaműveket kötetben jelentetjük meg.

A NYITOTT Szemmel magazin Hogyan győztem címmel novellapályázatot hirdet. Olyan pályaműveket várunk, amelyek személyes erkölcsi győzelmekről, azok lelki tanulságairól szólnak. Kiemelt témaként ajánljuk az irigységből, a féltékenységből, az indulatosságból, a haragból, az anyagiakhoz való túlzott kötődésből, vagy a valamilyen káros szenvedélyből (alkohol-, dohány-, drog-, tv-, internet-függés stb.) történő szabadulásról szóló elbeszéléseket.
Csak az igényes, irodalmi stílusban megírt pályaműveket áll módunkban értékelni. Az írások 2–5 A/4-es oldal terjedelműek legyenek. A pályázaton kizárólag jogtiszta, máshol még meg nem jelent írások vehetnek részt.
Beküldési határidő: 2012. június 30.
Címünk: szerkesztoseg@nyitottszemmel.hu. (Az írások beérkezéséről minden esetben visszaigazolást küldünk.)

Pályázati díjak:
I. helyezett: 30 ezer Ft
II. helyezett: 20 ezer Ft
III. helyezett: 10 ezer Ft
Különdíjak: 1 éves előfizetések magazinunkra

A legszebb pályaműveket kötetben jelentetjük meg. A kötetben szereplő szerzőket írásaikért a kötet tiszteletpéldányaival honoráljuk.
Kapitány
Fejlesztõ
2012.04.28 09:50
560 hozzászólás
Egy érdekesség: az LFG.hu nem osztott ki díjakat az Őrség idején pályázaton a művek alacsony színvonalára hivatkozva. Ez számomra egy kissé furcsa döntés, de végülis az ő pályázatuk...

Itt olvasható a témához kapcsolódó cikk és a vélemények:

http://lfg.hu/49065/hirek/orseg-idejen-zarobeszed-a-kozonsegszavazas-elott/
maggoth1
Felhasználó
2012.04.03 13:00
29 hozzászólás

Az Erdélyi Autonómia Oldala esszé és prózaíró pályázatot ír ki, az anyaország határain kívül és belül élő írók, tollforgatók vagy éppen amatőr szinten publikáló szerzők részére.

A pályázat célja, hogy válaszokat kapjunk a megmaradásunk zálogát jelentő kérdésekre. Javaslatokat várunk a magyar nemzet fennmaradásával kapcsolatos esélyekre és lehetőségekről, a határainkon kívül és belül élő nemzettársainkat érintő problémák megoldására. Tárgyaljunk egy esetleges nemzetegyesítés lehetőségéről.
Valóban elavulóban van a nemzetfogalom –, vagy éppen csak rosszindulatú állítás, amivel a nemzet önbecsülését kívánják aláásni?

A megmaradásunk eszköze lehet-e a családhoz, a hazához és az Istenhez való tartozásunk fogalma? Vagy éppen a megmaradásunk lehet egy olyan eszköz, ami erősíti a családhoz, a hazához és az Istenhez való kötődésünket?
Életetek során érzelmi érték marad-e a nemzethez, a közösségetekhez, az Isten, illetve a család szeretetéhez tartozás élménye?

Mi azaz összetartó erő, ami összekovácsol szeretteiddel, összekovácsol a barátaiddal, összekovácsol a nemzettel? Egyáltalán megszűnhet-e ez az erő?
A megmaradásunk tekintetében milyen fontossággal bírnak nemzeti jelképeink, művelődési, kulturális és egyházi értékeink? Magyarázzátok meg ezeknek a szerepét, sorsát és értelmét?

A nemzetünk megmaradásában mekkora szerepet lehet az oktatás, illetve a tudás hatalmának? Mennyire tartjátok fontosnak, hogy egy olyan nemzet részesei lehettek, ami tudósai tekintetében világszinten is kiemelkedő teljesítményt mutatott és mutat a mai napig? Nemzetünk megmaradásának hasznára válhat-e a fen említett érték?

A magyarság történelmi múltját mérlegelve, elősegítené-e nemzetünk fennmaradását az, ha a történelmi nevezetességeinket, a minket ért igazságtalan dekrétumokat, illetve pozitív történelmi értékeinket megmutatnánk a világnak? Tegyétek mérlegre a magyarság jó és rossz cselekedeteit.

Milyen lenne a múltba élt íróink, költőink, színészeink, építészeink, zenészeink, egyházi elöljáróink és prominens politikai személyiségeink élete stb..., ha itt élnének köztünk. Húzzatok párhuzamot jelen és múlt között.

A fenti témakörökben várjuk szellemi termékeiteket – esszéiteket és prózáitokat. Eddig még sehol nem publikált írásokat fogadunk el.

PÁLYÁZATI ANYAG BEKÜLDÉSE
A pályaműveket Microsoft World dokumentumként, A4-es formátumban várjuk a prokult.ujsag@gmail.com e-mail címre.
Terjedelmi korlátok: minimum 2000 leütés (kb. 1 oldal), maximum 6.000 leütés (kb. 3 oldal), Times New Roman 12-es betűkkel, normál sorközzel, 2 cm-es margókkal.
Ugyanakkor szükséges egy nagyon rövid bemutatkozás és egy digitalizált fénykép is. Ezeket is csatoljátok a pályázati anyaghoz.
A tehetségesebbek önálló festményeik és grafikáik elektronikus változatát is beküldhetik pályázatunkra, JPG formátumban.

Pályázatunkra egy alkotó legfeljebb három művet küldhet be – az ezen fölül érkezett alkotásokat figyelmen kívül hagyjuk. A beküldött anyagokat nem őrizzük meg, nem archiváljuk. Éppen ezért arra kérünk mindenkit, hogy az alkotásaikat otthon is őrizzék meg, elektronikus formában.

BEKÜLDÉSI HATÁRIDŐ:
2012. június 10.

KÖNYVMEGJELENÉS ÉS DÍJAZÁS
A beküldött és legjobbnak ítélt alkotások megjelennek a „Megmaradunk...” című könyvünkben, aminek feltételezett megjelenési ideje 2012. június 15.
Egy közönségszavazás után a legjobbnak tartott három alkotást díjazzuk. A díjátadásra 2012. július 10-e illetve 15-e között kerül sor a nyertes szerző által javasolt helyszínen, egy könyvbemutatóval egybekötve.
* 1. díj: 20.000 forint
* 2. díj: 10.000 forint
* 3. díj: 5.000 forint

A könyvek megjelenéséről és az azokban szereplő szerzők nevéről 2012. június 13-án míg a sorsolásról és a nyertesek nevéről 2012. augusztus 1-jén minden beküldőt értesítünk.

Tisztelettel:
Nagy Krisztina pályázatvezető
E-mail: prokult.ujsag@gmail.com
Kapitány
Fejlesztõ
2012.02.29 09:20
560 hozzászólás
Új Padlástér – Novellapályázat

A Karcolat Irodalmi és Művészeti Tehetségkutató Egyesület (továbbiakban: KIMTE) meghirdeti
az Új Padlástér elnevezésű, három körből álló novellapályázatát.

A pályázat jeligés.
Nevezési díj nincs.
Műfaji megkötés nincs.
A pályázaton bárki részt vehet.
Egyetlen megkötés a politikamentesség.

A novellák beérkezése

1. kör: 2012.02.16. – 04.15.
2. kör: 2012.04.16. – 06.15.
3. kör: 2012.06.16. – 08.15.

A KIMTE körönként más-más témát jelöl, ezekre a megadott időintervallumon belül lehet műveket beküldeni. A második és harmadik témát az előző kör határidejének zárásakor hirdeti meg a honlapján.
A Pályázó bármelyik körben indulhat (akár mind a háromban is), de egy-egy körben maximum két novellát küldhet be.

Bővebb információ:

http://kimte.hu/content/%C3%BAj-padl%C3%A1st%C3%A9r-%E2%80%93-novellap%C3%A1ly%C3%A1zat
Norton
Felhasználó
2012.02.20 14:25
146 hozzászólás
Főleg a négyes, a hatos és a tizenkettes pont tetszik. Igazi úrinő lehetett az Ilona... persze abban az időben! :-D Kicsit még más volt a mentalitás.:shock:
Kapitány
Fejlesztõ
2012.02.18 19:21
560 hozzászólás
Ötletadóként az előző pályázathoz közzétesszük Zrínyi Ilona várrendtartását :-)

Kapitány
Fejlesztõ
2012.02.18 16:15
560 hozzászólás
Őrség idején - az LFG.HU újabb novella pályázata

“Őrség idején” mottóval az LFG.HU újabb novella pályázatot hirdet.

Pályázni fantasy, sci-fi vagy horror témában lehet, legalább 5.000, legfeljebb 20.000 karakteres (szóközökkel együtt) művekkel. Az egyetlen megkötés, hogy a novellák őrségváltástól őrségváltásig játszódhatnak. Természetesen ennél rövidebb intervallumot is felölelhet a mű, ám hosszabbat semmiképp. A cselekménynek kapcsolódnia kell az őrséghez, akár úgy, hogy főszereplője maga az őr, akár úgy, hogy a szereplők megpróbálják kijátszani az őrséget stb.

Csak önálló, eredeti műveket várunk: a novellák nem íródhatnak már létező fantasztikus irodalmi világra, a pályázók ezúttal is teremtsenek önálló mítoszt. Bármely történelmi korszakban, vagy arra hasonlító alternatív földi/kitalált világban játszódhatnak a történetek, és a képzelet szülte, mitológiai, mesebeli és más lények (pl. sárkányok, manók, lidércek, robotok stb.) is megjeleníthetők. Nem elvárás, hogy a novellában szóról-szóra elhangozzék a mottó és nem kötelező tartózkodni a humoros megoldásoktól sem.

Az írások beérkezésének határideje 2012. március 15-e éjfél. Eredményhirdetés 2012. április 25-én.

Nevezési díj nincs.

Bővebb információ:

http://lfg.hu/46933/hirek/orseg-idejen-az-lfghu-ujabb-novella-palyazata/
Kapitány
Fejlesztõ
2012.01.26 19:44
560 hozzászólás
Új pályázati kiírás, téma a szabadság...

Pályázati felhívás íráskedvelőknek!

Életünk során sok élményünk volt már.

A mostani pályázat is egy ilyen élmény, érzés megírására sarkall, amit már biztosan megéltetek valamilyen szinten.

Saját példámból kiindulva tudom, hogy milyen sok amatőr költő, író próbálgatja a szárnyait. S felbuzdulva a 2010-es pályázatomra érkezett írások sikerén, most ismét egy lehetőséget kínálok az írogatóknak. Most a próza és a vers mellé a blogot is idevettem, mert nagyon sokan tudják abban a formában megosztani a gondolataikat, véleményüket, életük mozzanatait, akkor is, ha nem igazán rendelkeznek költői vagy írói vénával.

Tudom, hogy az általam felajánlott díjak nagyon csekélyek, de ne is azt nézzétek, hanem az írás örömét, a megmérettetést, a játékot, a lehetőséget.

A pályázat témája: a valódi szabadság érzésének megélése

Bővebb információ:

http://lenabelicosa.blogger.hu/2012/01/26/uj-palyazati-kiiras-tema-a-szabadsag
Kapitány
Fejlesztõ
2012.01.16 20:07
560 hozzászólás
4. Novellaíró pályázat Ammerúniához

A pályázat kiírója: Ammerúnia Műhely, www.ammerunia.hu
A pályázat benyújtásának határideje:
2012. április 30. - Árnyelf c. kötethez
2012. augusztus 31. - Hősök ideje c. kötethez
Pályázatigénylési és beküldési cím: ammerunia@gmail.com és másolatként szilard.berke@gmail.com
A beérkező pályázatokat értékelik: az Ammerúnia Műhely írói és Eric Muldoom
Díjazás: a legjobb pályaművek megjelennek a jelzett kötetekben! (Fantasy Exkluzív sorozat)

A pályázat célja

Új, friss szellemiségű írásokat várunk legújabb köteteinkhez, Ammerúnia emberek benépesítette tartományaihoz (Királyság) illetve Asslanthasi Aldyr karakteréhez.

Bővebb infó:

http://fantasycentrum.hu/node/583
angyalka146
Felhasználó
2012.01.09 09:07
286 hozzászólás
Kálnoky László szépírói pályázat

/vers és rövid próza/


A MIG-ráció Kft. irodalmi pályázatot hirdet Kálnoky László születésének 100. évfordulója alkalmából „Kálnoky László szépírói pályázat” címmel. A pályázatra bármely magánszemély nevezhet magyar nyelvű írásművével. Pályázat támogatója a Szerencsejáték Zrt. és Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata.

Téma meghatározása:

A Kiíró meghatározza a beadandó alkotás első és utolsó sorát/mondatának kezdetét/végét. Ezek Kálnoky László „A kegyelet oltárán” című versének első és utolsó sorai. Első sor / mondat kezdete: „Hová lettek a családi ereklyék”
Utolsó sor / mondat vége: „szellemképüket az utódok őrzik.”
A vers/rövid próza témája a fenti megkötéseken túl kötetlen, tehát nem szükséges az eredeti mű témájával egyező tartalmú Művet készíteni.

Benyújtási határidő: 2012.03.20. 23:59:59
Résztvevők köre: magánszemélyek
Nevezési díj: nincs
Pályázatok száma: egy alkotó maximum 3 db pályázat benyújtására jogosult.
Terjedelme: vers esetén max. 3000 leütés, rövid próza esetén max. 4500 leütés.
Verseny díjazása:
I. díj 65000 Ft
II. díj 40000 Ft
III. díj 20000 Ft
Zsűri tagjai: Turczi István és Jónás Zoltán
További információ: http://www.irodalmipalyazat.hu/aktualis-palyazat/