A közgazdaságtan alapigazságai

Külvilág / Közélet (1538 katt) Norton
  2011.08.08.

A közgazdaságtan alapigazságai:

Ha valami rossz dolog történik a világ bármely pontján, akkor a forint gyengülni fog.

Ha valami jó dolog történik a világ bármely pontján, akkor a forint gyengülni fog.

Ha semmi különös nem történik sehol, akkor a forint gyengülni fog.

Ha egy szakértő azt jósolja, hogy a forint erősödni fog, akkor a forint gyengülni fog.

Ha egy szakértő azt jósolja, hogy a forint gyengülni fog, akkor a forint gyengülni fog.

Ha a szakértő az égvilágon semmit sem jósol, akkor a forint gyengülni fog.

Ha romlik a világgazdaság, akkor Svájc erősödik, a forint pedig gyengül.

Ha javul a világgazdaság, akkor Svájc erősödik, a forint pedig gyengül.

Ha rossz az időjárás, akkor a forint is romlani fog.

Ha kellemes az idő, akkor a hitelesek megnyugodhatnak abban, hogy a forint akkor is romlani fog.

Ha csődbe megy az amerikai gazdaság, akkor romlik a forint.

Ha nem megy csődbe az amerikai gazdaság, akkor viszont romlik a forint.

Ha megússza a görög gazdaság, akkor a forint legyengül.

Ha nem ússza meg a görög gazdaság, akkor sajnos gyengül a forint.

Ha romlik a forint, akkor lesz, aki még gazdagabbá válik.

Ha romlik a forint, akkor még többen szegényednek el.

Ha nem ússza meg a magyar gazdaság, a magyar nép ráfázik.

Ha megússza a magyar gazdaság, a magyar nép akkor is ráfázik.

Ennyi

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 1 db)