Szirén mese

Fantasy / Novellák (587 katt) Krómer Ágnes
  2023.03.19.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2023/3 számában.

– Gyere és békességet adok a szívedbe!
– Hallgass rám és teljesítem minden kívánságodat!

A csónak csak haladt, Jóska és Pista néztek maguk elé.

– Tiétek lehet a gyönyör birodalma, süketek vagytok?
– Jóska süket, mint az ágyú, én meg vak vagyok. Te mit akarsz?
– Impotensek is vagytok, vagy mi van veletek, mi kellene nektek?
– Csak impotens vagyok, a Pista az már annyira meleg, hogy süt, de tudod, mi kellene, egy kis erős Pista a kenyérhez, mert az nagyon jól esne egy ki sörrel. Kértek egy kicsit, csúfságok?
– Mi ismerjük a szerelem minden fortélyát gazdaggá teszünk titeket!
– Eriggyetek már magatoknak, mi ilyen zöld némberekhez nem nyúlunk.
– Ezek de hülyék, Istenem!
– Ja, amúgy, ha fizetnének érte se nyúlnék ilyen lófejű bukszákhoz.
– Adjatok még egy kis Frontint vagy Xanaxot, mert a visító hangotoktól ideges lettem, miért kell visítani, ki hiszi el ezt a szart?
– Ti földhöz ragadt kis gyökerek vagytok, menjetek, Xanax kell nekünk, hogyha ilyen kis csírákkal találkozunk ne öljük meg őket.
– Kösz, nagyon rendesek vagytok, és jó szórakozást!
– Te, ezek úgy tátognak, mint a halak – mondta Pista.
– Mert süket vagy, azért. Bár én is az lennék, akkor nem enne az ideg. Ide nézzetek! – kiáltotta, majd beintett. – Ja, és le vagyunk százalékolva némberek, keressetek más kaját magatoknak!

Az egyik megrázta a fejét, majd rágyújtott egy cigire, és bekapott egy szem Xanaxot.

– Legalább tudom, ez a valami mire való.
– Figyeljél, ha van nálatok No-spa vagy Drotaverin, akkor elviszünk oda titeket, ahova szeretnétek. Meg kaptok egy kis Betalocot.

Visszafordultak. Ilyen lehetőség nem mindig adódik az ember életében. Már volt elég gyógyszerük egy évre, és elkunyeráltak egy defibrillátort is, majd boldogan eleveztek Izland szigetére. Közben elszívtak egy doboz cigit, és nyolc kartonnal haza is vittek.

Előző oldal Krómer Ágnes