1. Horror Hava - Rémisztők

Horror / Novellák (176 katt) Zspider
  2023.03.06.

A fehér arcú kacagó gyerekek a kertváros házait dobálták tojásokkal. Színes kis jelmezeikben és barna zsákjaikkal rohangáltak az utcán, elvéve a cukorkát a kicsiktől és megdobálva az idősebbeket. Ők a Rémisztők, és szinte az első Halloween óta ezt csinálták. Mindig egy csapatnyi tinédzser és mindig csak Halloween estéjén. Most Bobby is velük tartott, igaz, még csak tizenhárom éves volt, nem tinédzser, de utálta, hogy gyerekként mindig elvették az édességét. De velük tartott, hogy végre felfedje a titkukat, hogy elmondja mindenkinek, kik ők. Persze, az is igaz, hogy valahol élvezte a rosszalkodást. A kacaja őszinte volt, de nem feledte el a feladatát. A rendőrök sosem mentek a Rémisztők után, úgy vették, hogy ez csak egy buta hagyomány. Bobby nem hagyta magát. Hetek óta tervezte a dolgot. Mikor végeztek a játékokkal, a csapat megindult az erdő felé. Szinte soha nem mondták, éppen mit tesznek, csak rászóltak a lemaradókra, vagy figyelmeztették egymást. A fiú egyre jobban élvezte a kacajokat és futást. Mikor az erdőbe ért, mégis a szülei fogadták szigorú tekintettel. A gyermek rémülten állt meg.

– Robert! Mégis, mit képzelsz, mit csinálsz?
– Apa… én…

A fiú félt. Hogyan magyarázhatná ki magát? Azonnal elkezdte letörölni arcáról a fehér festéket, de a bőre az alatt is krétafehér volt. A félelemtől idegesen nevetgélni kezdett. Hiszen ő élvezte ezt, mert ő egy Rémisztő.

– Én egy Rémisztő vagyok! Nem állhattok az utamba!

Bobby egy tojást dobott az apjára, aki a földre zuhant. A fiú egy pillanatra kijózanodott.

– Jaj, apa, sajnálom!

Az apja nevetgélni kezdett. A tarkója szétszakadt és két kar nyúlt ki belőle. Egy rémisztő mászott ki. Majd még egy és még egy. Ugyanez történt közben a kacagástól összecsukló anyjával is. Majd a Rémisztők boldogan megindultak a fiú felé.

– Üdv a családban, fiam! – mondta egyikük és Bobby boldogan felnevetett.


Eredetileg publikálva: 2013. X. 20.

Előző oldal Zspider