Zpercesek - Egy perc

Fantasy / Novellák (248 katt) Zspider
  2022.05.24.

A ragyogó fehérségben ezüst csíkokat húzó, milliónyi vakító alakból egy megtorpant. Lepillantott és elindult lefelé.

A felhők szétrobbantak, ahogy a fénylő, tollas szárnyú alak kireppent közülük. Végigpillantott a szmogos füstben úszó városon. Meglátott egy pontot és felé repült, fénye tükröződött az üvegtornyok ablakain. Az egyik díszes irodába lépve óvatosan elsöpörte egy férfi kezét, aki ekkor meglátta maga előtt a szerződést, ami elenyésző nyereségért újabb természeti károkat okozott volna hosszútávon. Megrázta a fejét és a darálóba rakta a papírokat.

A lény továbbszállt, egy sokemeletes lakás erkélyén elkeseredetten álló fiatalhoz érkezett. Erősen megölelte és csókot nyomott a homlokára. A tinédzser hátralépett és inkább felhívta az anyját, mert tudta, hogy segítségre van szüksége.

A szárnyas alak táncolva suhant át a felüljárón száguldó autók előtt. A dühös ember kocsijába érkezett, megsimogatta az arcát. Az egy pillanatra lassított és minden dühe feleslegesnek tűnt. Inkább nyugodtan ment tovább és rájött, hogy ideje lenne pár embertől elnézést kérnie.

Egy fiatal nő lelépett az útra. Nem nézett körbe. Nem hallotta a dudáló autót. Nem maradt ideje, csak rémülten meredt a lámpák fényére. Érezte az ütközés erejét, és amikor landolt volna, valakinek a karjába érkezett. A fényesen világító alak szomorkásan rámosolygott. Megfogta a kezét és felrepült vele. A nő már távolodva nézte a balesetet, amikor rájött, hogy elengedték és magától repült tovább ezüst szárnyakon.

Előző oldal Zspider