Friss Hírek

Szépirodalom / Abszurd (1164 katt) Mickey Long
  2011.05.03.

A VVDP támogatja!

A transilvaniai Havasfenyvekben újabb zavargások törtek ki! A tüntető vámpírok „Még több bért, még több vért!” feliratú transzparensekkel vonultak a polgármesteri kastély elé. A Van Helsing Kft. biztonsági őrei fokhagyma spray-vel és fakarókkal próbálták fenntartani a rendet, de az őrök és a kár tetemes. A szakszervezet nem enged a követeléseiből, a tíz százalékos véremelésből és az ingyen fogászati kezelésekből, de eddig még nem sikerült megegyezésre jutniuk a dr. Akul tulajdonában lévő vállalattal. A VVDP, azaz a Vámpírok és Vérfarkasok Demokratikus Pártja hivatalosan is csatlakozott a tüntetőkhöz. Programjukba, amelyben állandó teliholdat és több szüzet ígértek, belevették a tizenharmadik havi vért is.


Újra célkeresztben a martinis!

Újra feltűnt a martinis bankelkövető! Lapzártakor érkezett a hír, hogy tegnap este ismét akcióba lendült a magyar Rózsa Sándornak is nevezett ügyfél, az Erzsébet utcai bankfiókban. Az ismeretlen férfi a szokásos, Dagobert bácsit ábrázoló maszkjában lépett be az üvegajtón. Felszólította a bent lévőket, hogy a tranzakció végéig emeljék fel a kezüket, majd háromszor a levegőbe füttyentett. A kasszához sietett, ott átnyújtott egy sötét színű reklámtáskát, és követelte, hogy a benne lévő háromszáznyolcvan millió forintot utalják át a banki részletekkel elmaradt ügyfelek számlaszámára. A martinis megvárta, amíg a pénztárosnő elvégzi a műveletet, a kijárathoz futott, és egy feltűnően világos színű Aston Martinnal elmenekült. A rendőrség a jóléti bűnözés klasszikus esetével áll szemben. Nagy erőkkel folytatják a nyomozást az ismeretlen delikvens után, akinek kalandos életéről könyv és film is jelent már meg, annak ellenére, hogy senki sem tud semmit róla.

Forrás: Országos Dezinformációs Napilap

Előző oldal Mickey Long
Vélemények a műről (eddig 10 db)