Szenzációs állatvilág

Neoprimitív / Írások (635 katt) Norton
  2020.02.03.

David Attenborough különleges állatai

A székseggűek

Nagy testű főemlősök, melyek jellegzetessége, hogy szék nőtt a seggükhöz. A hidegben öltönyt és nyakkendőt növesztenek. Előfordulnak irodákban, valamint „projekt managment és szociálszakpolitikai kultúr referens” - meg ehhez hasonló, hosszú és értelmezhetetlen munkakörökben, valamint egyéb bujtatott helyeken. A kiemelten jutalmazott csókosok családjába tartoznak. Kiválóan nyalnak.

A bürokrá - cicák

Nyávogó hangon kommunikálnak, miközben a körmüket reszelik, és egy telefont szorítanak a válluk és a fülük közé. Előfordulnak szinte bármilyen hivatalos helyen. Kiválóan értenek a legegyszerűbb dolgok agyonbonyolításához, és az időhúzáshoz. Időnként kávészünetet tartanak.

Helyezkedő Henrikek

Kitűnő rejtőzködő és helyezkedő képességgel megáldott főemlősök. Kedvenc jelszavuk az „ej, ráérünk arra még”, és a „majd valaki megoldja”. Kimagasló megfigyelő képességgel rendelkeznek, mert nagyon hamar észreveszik, ha a másik nem dolgozik. Remekül tudnak a főnökök bizalmába férkőzni.

A buzgó rócsingok

Ide-oda szökellnek, és imádják hallani a saját hangjukat. Ha kell, ha nem, lelkesen szerveznek, kivéve, ha elküldik őket egy melegebb éghajlatra.

A gödények

Már kora reggel elfogyasztják a szokásos védőitalukat. Egyes alfajok ettől dolgozni kezdenek, mint az állat, mások viszont éppen ellenkezőleg: magasból tesznek még a jövő hétre is. Ezeket a példányokat általában elzavarják a munkacsordából, kivéve, ha ők is a csókosok családjához tartoznak.

Az ellenőr Ernők

Egyes cégeknél osztódással szaporodnak. Vannak az ellenőrök, és az ellenőröket ellenőrző ellenőrök. Szeretnek ellenőrizni, és ha nem értenek egy dologhoz, akkor valami másba kötnek bele. „Miért van nyitva az ajtó?” Miért van csukva az ajtó?” „Miért nem kerek a szögletes, és miért nem biztonságos a bizonytalan?” Mindig találnak valamilyen hibát, hiszen nekik is meg kell élniük valamiből.

Az aggodalmas góbicok

Állandóan vijjognak, huhognak, és egyéb vészjelzéseket adnak le, miközben kellemetlen jövőképet festenek az égre, és az idegeire mennek a fáradó kollégáiknak.

A lazaságos vincellérek

Maximálisan laza főemlősök, akiknek kedvenc kérdése az „engem hol érdekel?” A figyelmetlenségükből fakadó hibákat általában mások javítják ki, de ha ez mégsem történik meg, akkor igyekeznek hárítani.

Az önérzetes Ödönök

Borzasztóan kimerítőnek és kellemetlennek tartják a saját munkájukat, és igen könnyen megsértődnek bármin, ám ha ők basznak ki a másikkal, azt ritkán veszik észre. Folyton siránkoznak, mártírnak állítják be magukat, miközben igyekeznek az érdemi tevékenységüket a minimumra csökkenteni.

A robot Róbertek

A csorda rangsorában a legalacsonyabb helyet foglalják el. Nekik csak dolgozniuk kell, mint a gépeknek, lehetőleg csendben. Mivel nem csókosok, vagy helyezkedők, nekik nyomatékosabban esik latba minden hibájuk, és kevésbé van elismerve a munkájuk, mint ahogyan megérdemelnék.

A csücsöri szájú Gizikék

Nem összetévesztendők a gőzekékkel! Rövid szoknyácskát viselnek és lenge felsőrészt, mély dekoltázzsal. Előfordulnak főnöki irodákban, munkaebédeken és bérelt szállodai szobákban. Általában kitűnően keresnek, de azért keményen meg is kell dolgozniuk. Csak nehezen szakadnak le az éltető kebelről, mivel még harminc éves korukban is remekül szopnak. A hátterük miatt általában nagyra tartják magukat, ám egy bizonyos életkor felett már a fiatalabb fajtársaik foglalják el a helyüket.

A dilettant vezetők

Az állatvilág csúcsragadozói. Semmihez sem értenek, de azt nagyon! Állami cégeknél, mamutvállalatoknál fokozott létszámban fordulnak elő. Szeretnek fontoskodni, hülyeségeket kérdezni, és a felelősséget másokra hárítani. Bár a szervezéshez általában nem értenek, mindig van valaki, aki dolgozik helyettük. Ők csak a babérokat aratják le, viszont, ha elbaszás van, azért rendre valaki más a felelős.

Az ügyeletes bunkó

Ő pedig nem más, mint e soroknak az írója.

Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 2 db)