Csináld magad mozgalom

Szépirodalom / Novellák (594 katt) Norton
  2020.01.31.

Csináld magad mozgalom
(Egyperces)

Egy messzi-messzi galaxisban volt egy ország, ahonnét a jobb fizetés reményében minden valamire való szakember külföldre ment dolgozni. (Tisztelet a kivételnek.)

Odakint aztán jó páran rájöttek arra, hogy ott se kolbászból van a kerítés, ezért haza tértek. Ezek az emberek vagy nem tudtak, vagy nem akartak igazán dolgozni. (Kivéve, akiket átvertek, honvágyuk volt, stb.… szóval tisztelet a kivételnek.)

A visszatérők ellenére még mindig kevesen maradtak a hazájukban, ezért ott akarták megkeresni azt a pénzt, amit még külföldön sem (!) sikerült nekik. (Tisztelet a kivételnek.)

Tamás szegény ember volt, és amikor fel akarta újítatni a vízvezeték-rendszerét a lakásában, a szerelő egy olyan összeget mondott, hogy a fiatal férfi megőszült tőle. Egy másik szaki pedig annyit kért, hogy még a virág is elpirult tőle a cserépben. (Mi lett volna, ha gázszerelőt hív?)

A modern műanyagcsöveket már a falon kívül is el lehet vezetni, ami nem túl esztétikus, de a toldásoknál nem kell őket még hegeszteni sem.

Tamás megnézte az internen, hogy hogyan kell megcsinálni egy ilyen szerelést, és önmaga végezte el a feladatot.

A fiatalember remélte, hogy a gerincsérvét majd azért nem saját magának kell megműtenie.

Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 6 db)