Gyors hír

Szépirodalom / Novellák (594 katt) Norton
  2020.01.15.

Egyperces

Riporter érkezett egy közel száz éves antihőshöz.

- Úgy hallottam, Gyuri bácsi, hogy ön egy nagyon gonosz ember. Olyan gonosz, hogy csak, na! Ha nem fogott volna össze ön ellen Superman, Batman, Csontnélküli Csirke, Szuperviktor, Szupermárió, Shrek, és egyéb szuperhősök, akkor már régen és elpusztította volna a világot. Mi a gonosz terve holnapra?
- A tervem az… hogy megéljem a holnapot - rebegte az öreg elhaló hangon.
- Gyuri bácsi titokban tartja a gonosz tervét, hogy nehezebb legyen kivédeni - súgta a riporter a kamera felé fordulva.
- Adjanak egy kacsát - szólt a nagyon gonosz öreg az ápolói felé fordulva, ám a szemfüles riporter egyből felfigyelt a „kacsa” szóra, mert az valószínűleg egy kódolt üzenet volt.
- Mi a célja ismét?! - kérdezte vehemensen. - Nem csinált már elég kárt?! Mit akar még elérni?!
- Azt akarom elérni, hogy könnyebb legyen a vécézés - vallotta be az öreg remegő hangon.
- Megtévesztő üzeneteivel újra a világ ellen tör - szögezte le a riporter újra a kamera felé fordulva. - Mi azonban megnyugodhatunk, mert a szuperhősök figyelme lankadatlan. Vadkacsa Jánost hallották a Szuper tévé fuck news… vagy fake news… vagy fast news híradójából… csak kimondom végre freudi elbaszás nélkül. Köszönöm a figyelmüket!

Vége

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 2 db)