Minihorror - Cím nélkül 3.

Horror / Novellák (1304 katt) Jimmy Cartwright
  2018.02.02.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2019/10 számában.

Szomorúan bámult a hídról az alant hömpölygő sötét mélységbe. Innen fentről szinte csak a hangja hallatszott a sebesen száguldó folyónak. Még egy utolsót szippantott a szájában lógó cigarettából, majd elpöckölte a még parázsló csikket. Figyelte az imbolyogva távolodó fényt, s mikor az csendben eltűnt a feketeségben, nagyot sóhajtott, megfordult, majd lelépett a padkáról, hogy a túloldalt álló kocsijához menjen. Tompa puffanás, majd csattanás hallatszott, mintha egy nagyobbacska dinnyét ejtettek volna le. Vér és agyvelődarabok terítették be az aszfaltot.

A motoros satufékkel próbált megállni, de végül a vaskos hídkorlát fogta meg. Miután összeszedte magát, és megállapította, hogy semmi baja sem lett az ijedtségen kívül, körülnézett. Értetlenül rázta meg a fejét, majd levette a bukósisakot. Esküdni mert volna rá, hogy az előbb a semmiből tűnt elő az a teherautó, amelyik elcsapta fickót, aki ahhoz a túloldali kocsihoz igyekezett, amelyet ő kikerült. Most azonban se kocsi, se teherautó, se hulla. Átlesett a korláton is, de csak a sötét mélységet látta. A fölötte lévő utcai lámpa ekkor vibrálni kezdett, majd valami hideg fuvallatot és cigifüst szagát érezte a háta mögül. Megfordult. Egy ballonkabátos férfi szájában egy cigivel épp akkor lépett rajta keresztül.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 5 db)