Kedves Télapó!

Neoprimitív / Írások (1098 katt) Norton
  2017.06.06.

Kedves Télapó!

Maximilian Dzseferson, tízéves kisfiú vagyok. Már nem először írok neked, mert szeretnék egy hintalovat. Jó lenne, ha idefigyelnél végre, mert kezdek ideges lenni! Javíts ki, ha tévedek, de már harmadszor írok neked.

Nem értem, hogy miért nem segítesz az ügyemben. Már közöltem azt is, hogy rajtad kívül sajnos nem számíthatok másra. A szüleimhez hiába fordulok, mert nagyon szegények. Az apukám például az idei vagyonnyilatkozata szerint tele van adósággal és szinte semmije sincs.

Már szóltam neki is, hogy vegye meg azt a nyavalyás hintalovat, de e helyett egy autógyárat írt a nevemre. Mit kezdjek én egy autógyárral? Azzal nem lehet játszani. Még ha matchboxot adott volna, de mindig ilyen hülyeségeket vesz nekem. Tavaly például egy csirkefeldolgozó üzemet íratott rám. Normális szerinted?

Nemrég egy kastélyt és egy üdülőtelepet kaptam tőle, ami száz százalékban az én tulajdonom lett. Ebből is látszik, hogy nagyon szeret, de még az üdülőtelepre se mentünk ki, hogy legalább megnézhessem. És mit érdekel engem az a sok nullás, svájci bankszámla? Én hintázni szeretnék, kérem!

A szüleim szinte mindenüket a nevemre íratják, nekik pedig csak egy rozzant garázsuk, és egy szobakonyhás kis lakásuk van. Ki se látszanak a szegénységből, és az apuka piros orcával, szemlesütve jár be a parlamentbe, annyira szégyelli ezt a helyzetet.

Miért nem szánsz meg bennünket, drága Télapó? Hidd el, nem szeretnék drasztikus eszközökhöz folyamodni!

Komolyan mondom, hogy ha továbbra is ilyen szívtelen leszel, rád küldöm az ukránokat. Azok aztán nem lacafacáznak, ezért hálás lennék érte, ha nem vennél félvállról!

Még egyelőre kicsi vagyok, de ez nem marad így örökre, úgyhogy ehhez tartsd magad! A végtelenségig úgyse tudsz elbújni, szóval várom azt a hintalovat!

A te érdekedben mondom, hogy ne várass soká!

Egyre fogyó tisztelettel:

Maximilian Dzseferson

Előző oldal Norton