The Signal

Külvilág / Mozijegy (914 katt) Jimmy Cartwright
  2017.05.20.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2015/6 számában.

amerikai sci-fi, thriller (2014) – 97 perc

Két fiatal, egyetemista srác, a mozgássérült Nic (Brenton Thwaites), és Jonah (Beau Knapp) visszakövet egy hackert, aki betört az egyik egyetemi gépre, és őket sem hagyja békén. A Nomad nevű személy üzeneteket küldözget a telefonjukra, és fura módon csetel is velük. Mindezt aközben, hogy Nic barátnőjét, Haley-t (Olivia Cooke) fuvarozzák az új kollégiumába. Utazás közben döntik el, hogy megkeresik az őket zaklató Nomadot. A nyomok egy isten háta mögötti, elhagyott házhoz vezetnek, ám az események itt váratlan fordulatot vesznek. Nic a történtek után egy fura helyen tér magához, megismerkedik Damonnal (Laurence Fishburne), és elhatározza, megszabadul ettől a rémálomtól.

Csak halvány előképem volt arról, mi is ez a film valójában, így nem tudtam teljesen felkészülni a látottakra. Van pár megrázó jelenet, végig elég nyomasztó hangulata van. Szóval nem egy könnyű esti popcorn mozi, rá kell kicsit készülni. Utólag (vagy akár film közben is) rájöhetünk, hogy ezt láttuk már másképp, kicsit máshol, beugrik pár film, különösen a végén, de mit nem lőttek még el? Mindennek ellenére a stílus kedvelőinek ajánlom, nyugodtan rá lehet szánni azt a másfél órát.

Előző oldal Jimmy Cartwright