Walter Mitty titkos élete / The Secret Life of Walter Mitty

Külvilág / Mozijegy (1021 katt) Jimmy Cartwright
  2017.04.22.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2014/4 számában.

Amerikai kaland, dráma, komédia (2013) – 114 perc (12 év felett)

Walter Mitty (Ben Stiller) egy álmodozó „negatívos”, aki a Life magazinnál dolgozik, amelynek élére a történet elején új főnök, Ted Hendricks (Adam Scott) érkezik, aki természetesen jelentős számú munkaerő-leépítést tervez, és meg akarja szüntetni a magazin nyomtatott változatát. Walter eközben titkos szerelméről, egyben új kolléganőjéről, Cheryl Melhoff-ról (Kristen Wiig) fantáziál. Képzelgései azonban más irányba terelődnek, miután a magazin sztárfotósától, Sean O'Connell-től (Sean Penn) kap egy negatívtekercset, amiből azonban épp az a kép hiányzik, amelyet Sean az utolsó nyomtatott magazin címoldalára szán. Walter az elveszett negatív nyomába ered, amely különös helyekre és érdekes emberekhez vezeti, miközben észrevétlenül valóra válnak álmai, valóra váltja a magazin mottóját, s szintén észrevétlenül megszűnnek a fantáziálásai is.

Remekül fotózott, nem túl gyors folyású, de kalandokban, izgalmakban, érzelmekben gazdag filmalkotás, amelynek stáblistáját nézve mégis úgy érezzük, „Már vége is?”, pedig finom az átmenet, akárcsak az álom és a valóság között, a reggel óvatosan beszűrődő fényeinél...

Előző oldal Jimmy Cartwright