Üzenet haza – második rész

A jövő útjai / Star Wars (1107 katt) Jimmy Cartwright
  2017.03.18.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2016/5 számában.

Kedves barátom!

Akarom mondani, szevasz, te faszfej! :-) Már azt hitted, sikerült jó modort tanulnom, mi? No, azt pont nem tanítanak errefelé. Azt viszont igen, hogy... de asszem, erről nem írhatok neked. Szóval túl vagyok rajta, véget ért a kiképzésünk, és biztosíthatlak róla, remekül telt az egész, kiválóan éreztem magam! Mások szerint hosszú és kimerítő volt, én meg szinte értetlenkedtem, hogy csak ennyi? Már vége is? Mondjuk, mondta is a kiképzőtiszt, hogy jó kondiban vagyok. Egyébként szereztem itt is néhány „jóakarót”, mert volt merszem többször megvédeni újdonsült pártfogoltam, mondhatni barátom, Tulan Baint. Szegény elég nehezen viselte a megpróbáltatásokat, de becsületére legyen mondva, végig nagyszerűen kitartott, és holnap végül ő is részesül abban a megtiszteltetésben, hogy magára öltheti az éles helyzetekben használható páncélt. Szóval a lényeg, hogy itt se más, mint otthon volt. Amúgy tök jól vagyok, de már ezt lehet, hogy írtam.

Sajnálhatod, hogy nem jöttél, de megértem, hiszen te már felelősséggel tartozol a családodért. Majd írd meg, hogy vannak a kiskópé ikrek! Azt mondják, képet, meg hologramot is küldhetsz. A húgommal, azért remélem, jól bánsz, mert ha nem, eltávon beverem azt a ronda pofádat! :-)

Bár az eskütétel még hátra van, de már az első éles bevetést várom. Az a folyosói pletyka járja, hogy a lázadók megszerezték az új szuperfegyverünk adatait, és ennek visszaszerzése érdekében minden mozgósítható egységet bevetnek, tehát az újoncokat is. Az adatokat állítólag egy hercegnő segített ellopni. A többiek valahogyan hozzájutottak egy hologramhoz, amelyen ő van. Ha látnád, öregem, micsoda nő! De hát azt is pletykálják, hogy a nagymoff azért jutott ilyen magas rangra, mert szoros barátságot ápol a vezérkar bizonyos tagjaival. Ha a fentiek igazak (a nagymoffos infó kivételével), akkor nagy valószínűséggel én is részt veszek az adatok visszaszerzésében és a hercegnő elfogásában. Azt is hallottam, hogy a műveletet személyesen maga a Nagyúr irányítja. Ez kibaszott nagy megtiszteltetés, ha igaz! Remélem, vethetek majd rá egy pillantást személyesen is!

Különben üdvözlöm a családot! Közölheted velük, hogy egyáltalán nem bántam meg, hogy idejöttem, sőt remek buli az egész! Remélem, mindenki jól van, de majd ha válaszolsz, akkor nyilván megírod.

Amúgy (egye fene) üdvözlöm a Gang-et is! De be is kaphatják! Legalább egy páran velem tarthattak volna, és a leszerelés után egy sokkal ütősebb, egysége lehettünk volna a helyi rendfenntartóknak. Én nem tudom, miért kell annyira fosni a Nagyúrtól, szerintem kiváló vezető, akit tisztelek és becsülök. Nem értem, miért kellene tőle félni, ha az ember tudja a helyét és teszi a dolgát. Jó, persze, van ez a képessége, de attól még ő is ember! Bár azt pletykálják, hogy már szinte majdnem teljesen gép. Majd ha találkozom vele, lecsekkolom. :-)

Most már befejezem, mert a srácokkal elmegyünk lazítani egy kicsit, ha érted, mire gondolok. Lesz némi ital, némi étel, meg nemi ezmegaz. Reméljük, a meglepetésvendég nem egy rabszolga wookie leányzó lesz... Viszont azt a hercegnőcskét... hjaj... azt bírnám ilyen ledér ruciban, még ha ellenség is. Bizonyosan átállítanám a mi oldalunkra, ha érted mire célzok! :-)

Na csá, aztán jót ne halljak felőletek! :-)

Baráti üdvözlettel: Dash Valhoun

Ami a fenti üzenetből megmaradt a Birodalmi Szűrés után:

„Kedves barátom! Minden rendben van, jól vagyok. Nagyszerű bajtársakra találtam a rohamosztagosok között. Hamarosan kapunk eltávot, ha csak közbe nem jön valami. Addig is szolgáljátok hűen a Birodalmat, amely rendet, békét és jólétet hoz a galaxisba. Baráti üdvözlettel: Dash Valhoun”

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 1 db)